Gå til innhold

progynova, fryseforsøk.


gullemull

Anbefalte innlegg

Hei alle kloke hoder.har ett mislykket fryseforsøk bak meg og i naturlig syklus, skulle tatt ett nytt nå men fikk selfølgelig ikke eggløsning. har derfor begynt på progynova.går på omnia i oslo og fikk beskjed om at jeg skulle ta tre tabletter om dagen 1 dag mens. mensen kom i går og jeg begynte på pillene. skulle ringe inn mens i dag men der har de påskeferie!!!har jo ikke jeg tenkt på.lurer derfor på- hvor lenge er det vanlig å gå på disse pillene før sjekk?mener å huske sykepleieren sa ti dager?.da skal jeg jo inn tirsdag etter påske men har jo ikke noe time!!! kanskje de tar meg inn for det. ellers må jeg jo slutte med pillene.. noen som har erfaring med dette!.ønsker alle lykke til med baby lagingen. vi fikk full pott på 1 icsi forsøk, fikk tvillinger. prøver nå på søsken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sjekk svarene på Mutyas innlegg "Hm hva tror dere om fryseegg", kanskje det hjelper?

Lykke til...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg var til kontroll på Omnia 12 dager etter at jeg starta på Progynova (det var en mandag). Hvis dere har avtale om at du skulle starte ca nå, så kan jeg ikke forstå annet enn at de klarer å få deg inn i løpet av noen dager.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...