Gå til innhold

om røyk...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det noen av dere som prøver som røyker eller sluttet dere før dere begynte? Jeg røyker, samtidig som jeg prøver, men med en gang jeg får positiv test er det slutt. Noen som vet om røyking på et så tidlig tidspunkt er skadelig?

 

Blir glad for litt hjelp her... Vet jeg burde slutte fordi det er bra for prøvingen, men er ikke helt motivert....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det likt som deg... røyker nå i pp, skal slutte når jeg får positiv test... håper jeg!! Jeg røyker ganske lite da... max 5 om dagen, så føler ikke akuratt at jeg er noe storrøyker, så håper og regner med at jeg skal klare det ;O) Eller jeg gjør det!! Eneste som jeg kommer til å slite litt med er at vi nærmer oss sommer og utevær nå!! Men skal vel klare det også ;O)

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) Jeg røyker, men gjør som sist.. Jeg slutta på dagen jeg var gravid med min datter, det var ikke noe problem for meg.. Fikk så dårlig samvittighet at jeg begynte å grine, og det er ikke så pent heller når man står gravid å røyker.. Men jeg var dum som begynte igjen når hun var 10 mnd gammel og jeg var ferdig med å amme, tett vettu.. Men vi hadde kjøpt hus og bode litt her og der under oppusingen i 7 mnd, å en samboer som røyker, ingen dårlig unskyldning jeg vet.. Men denne gangen blir der slutt for godt.. Men ikke skadelig så tidlig, bare for deg! God påske:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samma her;-)

 

røyker i pp jeg og,.. men ikke mye, er ikke noen storrøyker akkurat...

 

men klarte en gang tidligere å slutte.. ved forrige graviditet.. intet problem.-.. regner med at det ikke blir det denne gangen heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg komme med noe ennå dummere.. jeg festrøyka i mange år jeg..så startet jeg å røyke fast etter jeg fikk nr 2, følte plutselig jeg trengte litt tid alene.. og det følte jeg at jeg fikk da ;O)

Men jeg skal slutte når jeg får positiv.. uten tvil, selvom jeg røyker veldig lite... liker ikke synet av røyk og mage.. ikke på meg selv!! Blåser i hva andre gjør, veit hvor vanskelig det kan bli!!

God påske og lykke til alle sammen ;O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg røyker litt enda, har nesten klart å slutte, men bare nesten... huff, har lest at røyking er ikke bra for fruktbarheten og kan forårsake at embryoet ikke fester seg... og jeg som har prøvd i over et år og hatt tre SA... ikke bra nei! Men som sat, nesten klart det, røyka jo fast i 16 år... huff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg røyker også:-(

Tenker på å slutte hver dag, men det er sååå vanskelig!

 

Har lest et sted at det kan hemme egglederne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...