Gå til innhold

flergangsfødende- normalt å bli stor veldig fort andre gang??!


Gjest

Anbefalte innlegg

er i uke 22 nå, og sist på samme tid var jeg adskillige kilo lettere og sf-målet var mindre.. føler jeg har blitt stor som ei bolla veldig fort denne gangen. veier til vanlig 55 og nå er jeg oppe i 67.. fordeler seg greit nok alltså, men likevel, hvordan skal det slutte?!

 

bilde på magen min ligger under nicket mitt.. hadde vært greit å få et synspunkt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du synes at magen din er stor,da hadde du svimt av hadde du sett min gitt:))Ser ut som jeg er fødeklar i hvert øyeblikk..og er bare i uke 24:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe:-) godt å høra!! traff ei bekjent idag som har termin to måneder før meg.. hun hadde en slik liten kul på magen! det var liksom ikke plass til mer enn ei håndball inni der.. da følte jeg meg høygravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes faktisk vi har like stor mage jeg. er 22+1 idag.

 

som du ser av nicket venter jeg nr to også.

 

lenge siden du fikk da?

 

til meg er det to år siden.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ikke snakk. Magen kom nesten før jeg oppdaget at jeg var gravid synes jeg :) føler allerede at brystene hviler på magen og at jeg har baby langt oppe i halsen. Er bare halvveis ennå, så det blir spennende å se hvordan dette blir ja......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gutten vår er 20 måneder nå, han blir to akkurat når vi får neste mann:-)

 

men det var uansett godt å høre at der er flere som synes magen og kroppen for øvrig har eksplodert! jeg måtte begynne med mammabukser i uke 10!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var inne å kikket:) Du er da ikke svær.. Jeg har to barn. Ble mindre med andremann. Men det virker som du har en stram magehud, da er du ikke typen som eser i det uendelige. Magemusklene vil holde igjen. Lykke til. Fin mage:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja JM sa ihvertfall til meg at det er normalt.

Er i uke 21 nå og har mye større mage nå en sist. Har ikke målt sf enda så jeg vet jo ikke hvor stor den er.

 

Har en jente på 23 mnd. så det er jo ikke så veldig lenge siden sist svangerskap.

Sist gang hadde jeg en kjekk liten kulemage helt på slutten og da jeg var høygravid trodde folk jeg bare var 5 mnd. på vei.

 

Slik er det ikke nå :-)

 

Hvor går vi inn for å se bildet ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har like stor mage som deg og jeg er bare to uker. Venter tredjemann og magen kom med en gang. Folk spør meg om hvor langt jeg er kommet og ler når de får svaret. Du så nå helt flott ut synes jeg.

Jeg la på meg 20 kilo sist, alle datt av igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også veldig mye større nå enn ved forrige sv.skap. Er 6 mnd på veg, men folk tror jeg er lenger. Har lagt på meg mye, også på lår og i annsiktet. Liker ikke helt at jeg har lagt på meg så mye nå... er bekymret over hvordan jeg vil se ut til sommeren! Hvalross he he!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 17 med nummer to, og har fått mage allerede. Har ikke begynt med ”mammaklær” enda, men jeg tror jeg skal ta en handlerunde etter jobb i dag. Olabukser og sånt går fint, for de er ganske lave, men jobbuksene begynner å stramme rundt magen. Første gang jeg var gravid fikk jeg ikke mage før jeg var sju måneder på vei, så jeg er litt bekymret for hvor stor jeg blir til slutt denne gangen. Jordmor sa det var vanlig å bli større tidligere med nummer to, det var noe med at magemusklene ikke var så stramme som før, eller at de delte seg lettere eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du som lurte på hvor du ser bildet, gå inn på våre album og så ligger det under nicket mitt..

 

det er så kjekt å høre dere andre fortelle om hvordan dere opplever dette synes jeg:-) det gjør at jeg føler det litt bedre her, og føler meg ikke så forferdelig stor! men slik som jeg spiser så kan jeg ikke klage over at jeg går opp heller da.. igår spiste jeg 14 skiver, frukt og middag i løpet av dagen.. samboer måtte bare le da jeg fortalte det.. hehe..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...