Gå til innhold

Når dere sier vi er sexy....

Anbefalte innlegg

Skrevet

....når vi er kjempegravide med strekkmerker, mener dere det, eller er dere bare snille??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA!

Når du er gift med en kone, er det forhåpentligvis fordi du elsker henne ;-) Og hun vil da være sexy uansett. Og hva er mer sexy enn en som skal føde ditt barn?

Jeg har forøvrig alltid syntes at gravide kvinner er sexy, jeg, til og med andres koner ;-) (Hørtes kanskje ut som en pervers fetisj, men det ække det altså, bare lekkert! :-)

Ta det til deg, er 99 % sikker på at han mener det.

Skrevet

Vel helt ærlig så er det ikke sånn at jeg snur meg på gata etter ei gravid dundre... Men jeg må innrømme at etter at kona mi er blitt gravid så er jeg mer "ivrig" på hu enn ellers.

Så JA jeg synnes kona mi er mer sexy når hun er gravid

Skrevet

min samboer er helt galen etter jeg ble gravid, jo mer mgn vokser jo mer tenner an på meg, og han sier selv at han tenner på meg fordi han synes det er deilig og se den han elsker bære sitt barn.

jeg tror ærlig og oppriktig at han mener det når han sier det.

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg synes også det er sexy når dama mi er gravid og jeg tenner hvertfall ikke noe mindre på henne heller mer. Men jeg synes ikke det er spesielt sexy at andre damer er gravid, men med dama mi er det sexy. Dette har kanskje å gjøre med noe vi er medfødt med slik at vi skal holde sammen gjennom graviditeten.

Jeg tror ikke han sier det for å være snill, men fordi han mener det. Hadde han ikke syntes du vært sexy så hadde han nok aldri blitt sammen med deg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...