Gå til innhold

Ingen bevegelser!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg går i min 19. svangerskapsuke og har ikke kjent spark/bevegelser ennå. Prøver å kjenne godt etter jeg har lagt meg for kvelden, men neida ingenting der... Fikk høre hjertelyden for 14 dager siden. Da var alt bra.. Skal på UL om en uke og skal si jeg gleder meg til det :0) Tenker mye på dette om dagen....vet at jeg ikke skal sammenligne svangerskap, men mitt forrige var det bevegelser allerede fra uke 16. Og det kjente jeg godt hele tiden...

 

Noen som har det som meg ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg begynte ikke kjenne liv før for kanskje en uke siden eller noe...og jeg er nå i min 22. uke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svaret :o)

Da er det bare å vente i spenning....hvis noe hadde vært galt..hadde jeg nok merket det.

Noen sier at plasseringen av morkaken kan ha noe å si på disse bevegelsene vi venter i evigheter på.....ikke vet jeg....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg hadde passert 20 veker før eg kjente liv, trur eg var i 21.veke. Gikk og venta og venta og venta på det, var jo litt småurolig, men på ultralyd viste det seg at morkaka låg foran og at det derfor dempa sparka den første tida. No kjenner eg liv kvar dag men ikkje så veldig masse for det er nok en rolig baby eg har i magen. Det kjeme nok, bare vent :) og det er absolutt verdt å vente på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg kjente de første sparkene i uke 22, men så hadde jeg fått beskjed på ul om at morkaka lå midt foran på magen så det ville ta litt tid før bevegelsene kunne kjennes. De kommer nok.

Lykke til på ul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har det som deg, jeg er nå 20+ 1 og kjenner ikke bevegelser/ spark enda. Jeg er fortsatt bekymret for at alt ikke er som det skal der inne, men vet at morkaken min ligger foran, så det kan jo være derfor jeg ikke kjenner noe enda.... Jeg var på ultralyd for 2 uker siden- og da var alt i orden med fosteret, den beveget seg på skjermen, men jeg kjente det ikke.

 

Det eneste jeg kjenner noen ganger er litt vondt nederst i magen og litt smerter i magen til tider, men dette er vel ikke bevegelser?! Har hørt at det skal "boble" litt...

 

Venter hver dag i spenning da, vil jo kjenne bevegelser snart!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...