Gå til innhold

Hemorider- smertefulle, hva gjør jeg?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har fått hemorider! Utvendige! Store klumper som gjør kjempe vondt. Jeg har forsøkt å "dytte dem inn igjen" men uten hell- det gjør kjempevondt og så spretter de bare ut igjen.. Hva gjør jeg. Klarer nesten ikke gå, ligge eller sitte... Har datteren min hjemme med meg og jeg sliter hver gang jeg skal leke, bytte bleie, løfte. Hjelp! 3 uker til termin...

 

Denne gang anonym :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du kan kjøpe salve på apoteket.... noen anbefaler å smøre inn med aloevera. Vask ofte med vann og intimsåpe...:o) for meg blir det værre å sitte på harde stoler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du funnet en liggende stilling som hjelper ? Auuu det er så vondt, og jeg kjenner "klumper" hele tiden. Beklager detaljer... men jeg vet snart ikke hva jeg skal gjøre. Legen min har tatt Påskeferie så jeg fikk ikke time før 18 april. Virker som en evighet til da. Salve? Hvilken type- erfaring?

 

Fremdeles anonym... syns dette er litt flaut jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..jeg var også anonym første gangen jeg spurte om dette...

Det er en salve på apoteket som heter Scheriproct...koster ikke så mye. Jeg er litt usikker på om den har hjulpet meg...for jeg følte at de kom igjen og igjen når dem nesten var borte. Så jeg prøvde et par dager bare med vann og litt intimsåpe, og sov ute truse hehe

Jeg har ikke hatt vondt, bare syntes dem er ekkle og veldig redde for at dem skal bli vonde. Husk å drikke mye vann slik at magen ikke blir for hard..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars deg, jeg har det jeg også.. Og har bare en uke igjen til termin... Tenk hvor vondt a hvis jeg må føde med hemorroider... Huff tørr nesten ikke tenke på det jeg. Jeg har kjempe vondt når jeg sitter, ligger og til og med går, helt forferdelig. føler virkelig med deg.. :( Jeg fikk det vel for 3 dager siden og gjorde ikke noe annet enn å ligge på sofaen å gråte fordi det var så smertefullt.. Et råd hvis du har veldig vondt er å putte noen isbiter i en liten plastpose å legge oppi trusa, hehe ser kanskje litt dumt ut men lindrer veldig (svir kanskje litt med en gang) Jeg bruker en salve fra apoteket som heter hemorroide salve.. Tror den virker.. Har hvertfall mye mindre vondt nå....

Masse lykke til:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...