Gå til innhold

Eeh, hemorride spørsmål.. (Lekkert..) samme som skravle


Jentaerkommet

Anbefalte innlegg

 

Må de gjøre vondt? Har på en måte "klumper" rundt hullet, men det gjør ikke vondt. Kan det være noe annet enn hemorroider? (Æsj altså..)

 

Meg-med-jente-i-magen

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det er det jeg... Har sånn selv og har kjøpt salve for å få de bort..hehe.. blæææh, så mye man skal gjennom i graviditeten..*le*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine gjør ikke vondt.... har prøvd salve i en uke nå, men det ble bare værre... Nå prøver jeg med aloe vera. Har lest om flere her inne om har positiv erfaring med det.....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, er på besøk her fra 2.trimester. Jeg har også vært plaget av hemorider. Har hatt fryktelig vondt før, men nå er det ikke vondt lenger. Har ennå slik du har. Jeg fikk en væske fra apoteket som skal virke på halsbrann. Legen sa jeg skulle dyppe en bomullsdott i dette vannet og holde det på hemoridene en stund.Det ville kjøle ned, hindre/lindre kløe og få dem til å trekke seg sammen. Kunne bruke det så ofte som nødvendig uten bivirkinger i det hele tatt. Nå har ikke jeg prøvd det ennå, for de skaper ikke problemer for meg nå, men jeg har væska i skapet, for jeg er sikker på at det blir verre etter vært. Alle sier det. Så lykke til med "rompetrollene" dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det slik som deg.. De gjør ikke vondt og er der ikke hele tida. Jeg bruker en salve for å holde det i sjakk, og jeg synes det hjelper!!!

 

Utrolig mye vi må finne oss i under en graviditet!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...