Gå til innhold

Dette med å spise mer i svangerskapet...


Hallingen

Anbefalte innlegg

Hvis jeg har forstått riktig spiser de fleste mer når de er gravide. Dette skjønner jeg ikke helt. Syns det er plass til så lite når jeg er gravid og har ikke sjans til å få i meg en vanlig porsjon middag. Spiser myyye mindre enn til vanlig og er litt bekymret for å ikke få i meg nok. Ikke er jeg kvalm lenger så det er ikke grunnen. Det føles bare som det er mindre plass i magen. Er det bare jeg som er så rar eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg også har det slik !!

Nå etter jeg ble gravid så er jeg stappmett etter halv porsjon ! Som om det allerede er noe i magen....

Har lurt på dette med at mange gravide skriver en laaaang liste over maten de nettopp har trøkket i trynet.

Jeg sliter med å få i meg noe - er ikke kvalm heller. Bare at ting smaker ikke noe godt og brød fra samme dagen føles tørt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det tror jeg faktisk ikke. Var akkurat sånn i første svangerskap også. Godt å høre det ikke er bare meg som har det sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahahha.....uff da !! Ikke bra....jeg ser det for meg at jeg sitter og trøkker i trynet...

Er jo matvrak fra før av...

Da skal jeg ha spisekonkurranse med sambo !! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sier jo spise for en- drikke for to...

I 3. trimester trenger man litt mere mat enn ellers og det holder med noe tilsvarende ett glass melk, ett eple og en skive med hvit ost...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...