Gå til innhold

Hva het den amerikanske nettbutikken for store jenter????


Frøya76

Anbefalte innlegg

Hei!

 

I en av lenkene om klær her var det en av dere som nevnte en amerikansk nettbuttikk som hadde ungdommelige klære, både rocka klær og fest, og jobb-klær. Jeg syns den butikken var så kul, og nå har jeg mista linken! Noen som kan hjelpe? :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Takk for svar, men nei dessverre. .

Det var ikke en gravide-butikk, bare klær for store jenter - jeg har ikke fått bolle inni den store magen enda jeg ..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja hadde samme problem....da jeg hadde funnet klærne jeg ville ha og lagt i "handlekurv" fikk jeg ikk ekomt videre for å betale. Var det likt med deg også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei!

 

Jeg fikk også samme problem så er nok noe med hvordan info som er lagt inn på norske visa. Jeg prøvde både mastercard og visa to ganger og fikk beskjed om å rette andressen til det samme som står på kortet for å få igjennom orderen men den er jo lik! SÅ jeg mailet dem og de sa jeg kunne ringe dem å få lagt inn orderen i stedet., Det har jeg ikek gjort enda, men ser at alle de gangene jeg prøvde å få igjennom bestillingen er det reservert penger på kortet til kjøpet så må ligger det tilsammen på begge kortene 1700 kr! Flere som opplevde det? Jeg har mailket dem om problemet så håper på svar i ettermiddag. De har vært kjappe å svare på resten av spørsmålene mine iallefall.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...