Gå til innhold

Tenkte å begynne men BRINGEBÆRBLADKAPSLER...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Begynner nå i uke 26, og tenkte å starte snart. Er det noen andre som er begynt med det? noen som har erfaring e.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er egentlig disse kapslene for? (håper noen kan slenge med en liten forklaring i svaret ditt anonym..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sier det kan fremskynde fødselen, og at fødselen blir mye lettere. Det naturmedisin, så det tar en stund før det virker. Og at man kan begynne å spise dem 3 mnd før fødsel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok det er noe du skal begynne med når fødselen nærmer seg...sånn 3 uker før eller noe. Det skal visst være veldig effektivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei venninne av meg begynte med kapslene i veke 33, eg begynte i veke 35. Skal vist vere med på å gjere livmora meir tøyelig (har eg høyrt) og gjere opningsfasen kortere. Men kva som er sant og ikkje veit eg ikkje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg brukte disse i forrige svangerskap. Nå var det mitt første, så vet ikke om det var kapslene som var årsaken - men: jeg hadde voldsomt mye ubehagelige kynnere etter at jeg begynte med dem, og fødselen var helt normal. Det var ingenting som tydet på at kapslene påvirket fødselen. Jeg skal ikke bruke det denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil ha et godt råd innen naturmedisin, så er det akupunktur! Det fremskynder ikke fødselen, men hjelper til å gjøre kroppen klar så fødselen (dvs. åpningsfasen) går fortere.

 

Bringebærkapsler tror jeg personlig er bare tull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i mitt første brukte jeg dem ikke, men i mitt andre begynte jeg med dem i uke 26, derfra fikk jeg vonde kynnere som varte helt frem til jeg fødte 2 dager før terminen. hadde en vondt og rask fødsel,på 1 time.

denne gangen har jeg ikke begynt på dem enda, men jeg vurderer det fortsatt, pga at de skal styrke livmoren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...