Gå til innhold

Ringen68


kristin67

Anbefalte innlegg

Hei ringen68, ja det er mitt første forsøk. Har hatt mensmurringer stort sett hele tiden + stikninger. Jeg har veldig vondt i brystene særlig i brystvortene og er i dag på rugedag 11. Skal ta test på skjærtorsdag. Har vært sykemeldt siden innsetting, så det har vært noen rolige dager, har fått ordnet litt i huset. Jeg bruker ikke Crinone men Cyclogest kanskje det er det samme. Er ikke sikker på hvilke symptomer jeg får ved å bruke disse. Har du også mensmurringer, stikninger og ømme bryster?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei.. Har de samme symtomene som deg ja. Men de tre siste dagene har det lignet faretruende på skikkelig "mensforberedelser". Tror jeg sjekker trusen litt oftere enn normalt ja:)

Jeg har fått beskjed om å teste langfredag, men må innrømme at håpet er langt ute akkurat nå..

Du da, klarer du å være positiv oppi dette?

 

Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, sjekker vel også trusene ganske ofte, var på kjøpesenter på lørdag, måtte ta med meg en skjorte inn i et prøverom bare for å sjekke. Jeg prøver å være positiv har fremdeles et lite håp, syntes også at jeg har fått mer synlige blodårer på brystene, disse kan jo selvfølgelig ha vært der hele tiden, jeg sjekker jo ting litt mer grundig nå.

Jeg krysser alt jeg har for at det skal gå bra for oss begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du om det vil merkes visst det ene egget "legger" på, at det kommer blødnig i forbindelse med det?Fikk ikke du også satt inn 2 egg? Mine var bare 2 delte, og det var visst ikke så bra.. Jeg har så mye rare spørsmål at det er til å kveles av:)

Klarer heldigvis å holde de fleste for meg selv:)

 

Krysser armer og bein for oss begge jeg med¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til begge to jenter... Må smile når jeg leser innleggene deres, veldig kjente de følelsene der... tror jeg sjekket hver halvtime etter at rugedag 10 var passert...klarte ikke å la være å ta hjemmetester heller vi da... de slår jo ofte ut litt før blodprøven skal tas...og dagene sneglet jo bare så uuuutrolig sakte avgårde....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker det ja:)

Da er det vel bare på sin plass å innrømme at jeg tok en test i dagtidlig, men den var negativ:(

Har mens murringer hele tiden nå.. Så det er vel ikke så mye å rope hurra for nei..

Også er det så vanskelig å tenke på andre ting - det er komplett umulig!

Litt ironisk med påske - det er jo egg overalt"ler"

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Kristin67!

Jeg har vært igjennom dette med prøverørsforsøk. Hadde først 2 mislykkede forsøk, men uten at jeg ble bærer av eggene. Det tredje forsøket gav resultater - nå har jeg en nydelig gutt på 5 mnd. Jeg hadde også mens-smerter etter innsettingen, og var sikker på at mensen skulle komme, men det gjorde den heldigvis ikke!!!

Ønsker deg lykke til på torsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker så mye for lykkeønskninger. Jeg tror jeg har vært inne på alle som det ikke har gått bra med for å finne ut hvilken dag tanta har kommet. Blir ikke noe klokere det er veldig forskjellig, er i dag på rugedag 12 og noen har også fått tanta på dag 13. Var på et kjøpesenter i dag, trenger nye klær, men så kommer tvilen er det dumt å kjøpe nå for kanskje jeg ikke kan bruke de så lenge. Jeg kjøpte 2 ting og om jeg ikke kan bruke de om noen måneder så er det helt ok. Vurderte å gå innom apoteket, men nei jeg skal vente med å kjøpe test til i morgen.Har lest her inne om mange som har hatt blødninger men det har gått bra alikevel. Jeg har satt inn 2 egg, det ene hadde delt seg i 4 og var veldig bra, det andre hadde delt seg i 2. Har du hatt blødning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...