Gå til innhold

Jeg er over ikm og redd.....Hjelp meg vær så snill...


Bellamora

Anbefalte innlegg

Jeg er hjemme alene mens samboer er på forretningssreise. Jeg hadde ikm igår og fremdeles ingen TR å se. Jeg fikk skikkelige menssmerter på fredag og det har ikke gitt seg. Inatt våknet jeg med skikkelige kramper i magen, jeg greide ikke å lee meg. Det var forferdelig vondt.

Jeg har ikke vært gravid før, så jeg vet ikke helt hva som skjer. Har ikke noen andre "symptomer" som det snakkes om her, enn at jeg ble så kvalm da jeg vasket i sta....... Noen som kan gi meg et slags svar....

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Vet ikke om du ønsker å bli gravid eller ikke, så vet ikke om dette er det svaret du vil ha... Det første tegnet jeg fikk på at jeg var gravid var enormt kraftig menssmerter en natt omtrent på den tiden jeg ventet mensen. Etter det hadde jeg litt sånn mensmurring noen dager. Etter cirka en uke tok jeg en test og den var positiv. Nå er jeg 12 uker på vei og har nesten ikke hatt noen andre symptomer. Frisk og rask :-) Ville anbefalt deg å kjøpe en test. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har prøvd veldig lenge å bli gravide. Har ikke hatt en eneste klaff. Har alltid mensmurring før TR, men dette er ekstremt, det er så fryktelig intenst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...