Gå til innhold

Hvor kjenner dere hikkingen ?


Gjest

Anbefalte innlegg

Legen var så usikker på om bebisen lå med hodet ned eller opp forrige gang (hun er vel kanskje ikke den med mest peiling). Når bebisen min hikker har jeg som regel kjent det nede ved symfysen, nå kjenner jeg det mest øverst i magen eller midt på (til høyre). Bevegelser kjenner jeg over det hele men det er noe som presser seg opp i ribbena og mellom ribbena. Blir gal av å ikke vite hvilken vei h*n ligger. Noen som har litt mer peiling ?Legen ville heller ikke sende med på ul før neste kontroll ( 11 dager før termin). Hun ville se an til da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg kjenner det mest nederst i magen, på venstre side jeg...og jeg fikk beskjed om at babyen har lagt seg med hodet ned...og de hardeste sparkene kjenner jeg mest oppe, på høyre siden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner hikking langt ned. Noen ganger nesten nede ved symfysen, andre ganger ca 5 cm under navelen. Kjenner ofte en fot øverst til venstre. Babyen er festet her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner det mest øverst i magen, sånn rundt navlen, og litt på hø.side. Bebisen ligger med hodet ned,ifølge legen. Synes det er rart at jeg kjenner hikkingen såpass høyt oppe. hadde jeg ikke visst at hun lå med hodet ned, hadde jeg trodd hun lå med hodet opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

langt langt nede til høyre....hehe å spark mot høyre ribbein....vet ikke om bebisen har festa seg men,vet hun ligger med hodet ned uansett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner det stort sett helt nederst, men noen ganger rundt navel-området. Babyen ligger også med hode ned her:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner det LAAAAANGT nede :) Bebisen ligger med hodet i bekkenet, men ikke festet seg da.... andre gangs her så da vil han vel nok heller ikke feste seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner hikkingen helt nederst i magen, og spark på min høyre side (hvis jeg ser ned...) Det hender hikkingen er litt høyere på venstre side - og nese på venstre side kjenner jeg også "boksing". Det har vært sånn i ganske mange uker nå - og jeg håper han blir liggende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...