Gå til innhold

kvalmen som forsvant


jamaica

Anbefalte innlegg

Hei!

Lurer på en ting eg.. Eg ble kvalm i slutten av veke fem og var kvalm i tre veker, men så bare forsvant hele kvalmen helt plutselig... Kan det være normalt?? Har liksom ingen symptom på at eg er gravid, sjølv om eg no er i slutten av veke 9. Bare at eg må spise ofte for ellers får eg et sånnt sug i magen. Og så er eg litt emosjonelt ustabil og griner av alt som er litt rørende. Ka skal eg tru?! Kor lenge er gravitesten positiv etter en MA? (det er det eg er redd for har skjedd)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heheheehe....du høres gravid ut ihvertfall ;o)

Du får vel blødning om noe skulle være galt....

Alt er nok bra....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du høres nå ganske gravid ut på meg. Det er ikke alle som er kvalme fram til 12 uke, så du skal bare være takknemlig for det.

En graviditets test er positiv ganske lenge ettersom nivået av HcG går gradevis tilbake e en MA. Men, som sagt høres du fortstt gravid ut..

Er du veldig engstelig kan du jo få tatt en innvendig ul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg hadde en MA så mistet jeg alt av graviditetssymptomer... Sa til de rundt meg at jeg ikke følte meg gravid lengre... Og emosjonell var jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville bestilt meg innvendig UL hvis jeg var deg - så slipper du å gå og være nervøs for at det har gått galt, da får du svar.

Lykke til !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var ikke det spøtt kvalm i mitt første svangerskap...

 

hadde kun et sånt sug i magen... måtte spise noe hele tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...