Gå til innhold

Magebilde fra meg veier 136 + og er naa i uke 26, bildene er fra uke 25


Mom4life

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ingen kan vel være i tvil om at det er et barn der inne....?? Flott mage!!!!! Er selv i uke 25, magen din er finere enn min!! hihi..Skal se om jeg får tatt noen bilder selv...

Hvor har du forresten kjøpt den jeansen du hadde på det ene bildet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Saa magen din Syrran og den er flott, Vaere gravid er bare raatt!!!

Elsker aa vaere stor og gravid he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk elsker magen min naa ja.

Jeansen kjoepte jeg paa motherhood her i Amerika, men jeg vet at du kan handle paa www.Motherhood.com

fra Norge. De har masse fine klaer. Jeans bilde er fra uke 21. Jeg kjopte Jeans i stoerrelse 3X bare fordi jeg for engang skyld ikke ville foele at ting ble presset sammen.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Mom4life og Lykkelige syrran!

 

Dere har flotte mager begge to! Gleder meg sånn til det blir min tur å få en sånn mage... Er ikke over 100 jeg nå da, men har vært det en gang, og har derfor en stor ikke altfor fast mage... Går og ser i speilet hver dag og håper liksom at den skal stramme seg opp snart. Men det blir vel min tur også:-) Er bare 15+4 ennå jeg da.. Og kjenner at den har strammet seg opp når jeg trykker på den. Men det stramme ligger liksom bak isolasjonen ennå;-)

Så ser bare tjukk ut ennå da, men kulen kommer nok når den er klar for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Gratulerer saa mye med svangerskapet Chidera, ofte tror vi verre om hvordan vi ser ut enn det vi faktisk gjoer.

 

Du ser helt sikkert helt flott ut. Kos deg Chidera, svangerskap er bare noe som maa nytes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Du har en stor og fin mage ja =)

Er dette først sv.skapet ditt?

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Nei dette er faktisk mitt syvende svangerskap. Har mistet 2 ganger og har 4 barn. Saa det er sikkert derfor magan blir saa stor he he. Livmoren maales til 38 uker naa.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...