Gå til innhold

har dere fortalt til noen...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei!

ja har fortalt de på jobben at jg er gravid..men de vet jo at jeg har prøvd også,så de ble kjempeglade:)

selv om jeg bare er 6+1 så føltes d naturlig å si det til dem..lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har lyst til å fotelle men det er mange som er gravide på jobben og mange som er i mammapermisjon. det blir full kaus altså (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fortalte det tidlig til hun som sitter på kontoret ved siden av meg. Hun er også gravid og fortalte det tidlig til meg fordi hun var så kvalm. Så da fortalte jeg det til hun. Har vært veldig fint å ha en som forstår som som bryr seg litt ekstra...

Jeg fortalte det til sjefen min når jeg begynte å bli plagsomt kvalm og trøtt. Så forstår han hvorfor jeg ikke er så produktiv... Han har vært veldig forståelsesfull. Nå skal det sies at det er veldig mange unge på jobben min og det er stor forståelse for graviditet og familie...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg valgte å si det til sjefen ganske tidlig og nå har de andre fått vite det også. Syns det er veldig greit at de vet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fortalte det i uke 6. De visste det ville komme, for jeg mistet jenta mi i uke 21 i svangerskapet i romjulen, så de har jo vært "gjennom det" sammen med meg nesten. Så de hadde skjønt det allerede da jeg fortalte det. De lurte jo veldig, selvsagt!

 

Nå går jeg i min 11. uke, og håper alt står bra til! Har vært på et par ul. og da var alt vel i hvert fall =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke sagt noen ting ennå. Men er usikker på når jeg skal fortelle det. Her hvor jeg jobber er det noe utagering, så spørsmålet er hvor lenge jeg kan snike meg unna det uten å si noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest leelu22 *28.11.2006*

Jeg fortalte det med en gang og ble møtt med bare dritt- untatt fra ei på kontoret :)

Hun er jo jente som meg så det var jo naturlig at hun ble glad. Mannfolk-kolleger kan være ganske trangsynte drittsekker innimellom..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fortalte det når jeg var i uke 6 ca og ble møtt med barem positivitet... de er så snille mot meg hele gjengen :)

t.o.m gutta på jobben nekter meg og ta tunge løft og de henter vann til meg og alt... he he har sagt jeg ikke er invalid selv om jeg er gravid da, men jeg setter stor pris på det for det da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fortalte det til familie og venner + sjefen min i uke 6. Resten av gjengen på jobben fikk vite det etter ul i uke 12.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke fortalt det til noen enda. det er bare kjæresten min og søsteren hans som vet noe. På jobben min er det vanvittig mange gravide så det blir kaos når jeg forteller det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...