Gå til innhold

Er magen min unormalt stor ?


Gjest

Anbefalte innlegg

Synes den vokser ekstremt fort nå, er bare 18+0, men har virkelig fått DEN kulen (synes jeg da...)

 

Ligger nye bilder fra idag inne på nicket mitt i våre album ! =)

 

Er jo veldig stolt av den og hører med at jeg er normalt slank fra før av, men synes det tar litt kaka hehe !

 

Hilsen en litt positivt *sjokka* meg hehe..

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lykkeliten2

Nei, tror ikke det! :) Du ser kjempeflott ut! tynn og søt og med baby i magen!

 

Jeg freaker litt over min figur også.. men jeg har ikke lagt ut bilder ennå. har den berømte midt-i-mellom-magen, ser liksom bare tykk ut, men når jeg stikker den ut, da ser jeg gravid ut da... jeg er bare i uke 15

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe søt liten mage syns no jeg da:)

 

Hvis du dyns den har vokst fort nå, så bare vent til du passerer uke 20 og fremover... ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jente m Spire

 

Så søt du var da. Fin mage har du og. Min mage er ikke ser ikke sånn ut. ser mer ut som jeg har svelget en avlang melon, Veldig vanskelig og sammenligne mager for alle er forskjellig. Min har sluttet å vokse så fælt nå men det kommer nok. Har du vert på UL enda? Har du kommet i gang med GAIA projektet på Ullevål. Har lovet deg fødselshistorien min. Henger som en svart sky over meg sammen med alt det andre jeg skulle gjordt :-) Har ikke glemt deg skjønner du.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, så hyggelig å høre fra deg =D

 

Jeg har ikke vært på ul enda nei, skal dit 19 april, gleder oss voldsomt ! Hva er det de sier om melonmage og ballongmage ? Altså melon er oval og ballong er knallerund, hvilket antyder til hvilket kjønn ? Hehe ikke for at jeg alltid tror på disse tingene, men hadde jo vært litt moro å se om det stemte hihi ! Hvor langt er du på vei nå da ?

 

Ikke tenk på den fødselshistorien du :) Faktisk så har jeg kommet igang med GAIA jordmødrene, og fått beskjed om å ikke høre på fødselshistorier mer egentlig, iallefall ikke vaginale HEHE !

 

Det funker SÅ bra å prate med de ! Jeg får ks om jeg ønsker og generelt så skal alle ønskene mine bli oppfyllt så langt det går ! Utrolig bra, føler meg virkelig SÅ mye bedre etter å ha vært der. Har ny time og skal gå dit jevnlig ! UTROLIG glad for at jeg tok kontakt med de ! Anbefaler jeg alle med virkelig angst å gjøre :)

 

Stor klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter jo en jente jeg da med melon magen min. Synes ikke at det stemmer på noen jeg med mageformer å sånn. Forrige gang jeg var gravid var jeg også ganske smal, hadde nesten ikke mage synes jeg, var veldig tynn da i motsetning til nå hihi. Fikk jente da og. Hvordan er magen din når du ligger på ryggen. Strutter den like mye da? Min forsvinner når jeg legger meg ned. Litt er det jo men ikke så mye.

Er nå i min uke 20 og det sparker en del. Ikke hardt men jevnt og trutt. Jeg skulle jo fortelle deg en fin fødselshistorie fra mitt ks, jeg har jo ikke født vaginalt ;) men du kan jo heller spørre meg om noe hvis du lurer på noe. Ellers er det veldig fint å følge rådene til de på Ullevål. Jeg hadde tenkt å søke meg dit, men fant ut at jeg må jobbe med meg selv på andre områder og legge vekk det. (fikk sv.skap depresjon etter at første mann ble født) så da får jeg fokusere på det og datter og mann så får jeg heller bli snytt for en fødsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flott at du "tar ansvar" og klarer tenke så positivt ! Jeg føler meg HELT forandret etter jeg fikk et "say" i hele greien, at jeg fikk vite at det blir som JEG ønsker det ! Føles virkelig SÅ bra ! :)

 

Ja det skal jeg gjøre, altså spørre om jeg lurer på noe :) Takk for det, setter pris på det !!!

 

Har ikke tenkt over hvordan magen er når jeg ligger, men utifra formen på bildet hva tror du ? Er det en melon eller ballong ? haha

 

Blir litt skremt jeg, den har nemlig PLUTSELIG struttet ut, og da skulle du sett den etter jeg har spist og drukket mye HAHA !

 

Jeg er kjempestolt altså, men er bare så sprøtt, nå er jeg VIRKELIG GRAVID ! =D

 

Hehe...jeg er så rar hihi !

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde det sånn når jeg var 6-7 uker på vei. Fordi jeg er 2.gangs spretter magen ut mye fortere fordi alt er tøyd der en gagn før. Det viste jo ikke jeg, så jeg hyl grein hele veien til Riksen og hadde skikkelig panikk for jeg trodde det var 2 eller 3 der inne siden magen var så stor. Det er merklig vet du, man venter å venter på at magen skal komme og på slutten venter man og venter man på at den skal forsvinne.

 

Leste en tråd på skravlesiden som var; Du vet du er gravid når....

Jeg har ledd så jeg nesten har fått krampe i magen. Tårene trillet og jeg hylte av latter. Jeg er egentlig skikkelig sinna i dag, så samboer går med krum rygg og sniker seg rundt for ikke å få meg til å fyre av. Så setter jeg meg på BIM og ler så jeg griner. Stakkars han. Hormoner altså ;)

 

Noen planer for påsken da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihihi så komisk !

 

vi skal bare kose oss her hjemme, gå turer med hundene og slappe av !

 

Du da ? Nå skal jeg se topmodel =D HEHE

 

Kos

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hytte på Lindøya, så vi er der ute på dagen og fikser litt. Reiser på fjellet på Torsdag så ingen BIM på meg. (abstinenser)

 

Nå må jeg søren i meg spise igjen, kos deg med top model prøver å få lasta ned Sopranos vi da.

 

Ha en fin kveld.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær stolt av magen din du. :) den var så fin atte.

jeg er i uke 17 nå og har omtrent like stor mage som deg, og bare gleder meg til at den blir større. :)

 

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...