Gå til innhold

Dumt spm, men hvordan kjennes kynner ut?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Man får ikke så veldig vondt! :-)

 

Magen strammer seg og blir hard som du sier, men det er ganske så smertefritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør i grunn ikke vondt. Hele magen strammer seg og blir steinhard! Ubehagelig og litt slitsomt er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki, trodde man også fikk vondt samtidig. For da har jeg igrunn mange kynnere. Magen blir bare knallhard. Flere ganger om dagen, spesielt på arbeid. Men er det forbundet noen fare med det? Å ha det ofte mener jeg, hva ofte er ofte? Herlighet, føler meg dum jeg nå:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vel ikke være farlig... Er man langt på vei, skal det bare være bra, fordi livmoren trener seg opp til fødsel. Er 36+5, og JM har sagt til meg at det er at positivt tegn.

 

Tja, vet ikke hva som er ofte. Synes selv jeg har det ofte- dvs flere ganger om dagen, spesielt om kvelden. Og av og til om natta.

 

Hvis du har det mye på jobb, og det er veldig ubehagelig, bør du kanskje ta det litt med ro...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, er i uke 29, magen er mer eller mindre konstant hard på jobben og det er jo ikke spesielt behagelig, det er det ikke, og i går når jeg gikk tur var den også knallhard store deler av turen, samtidig som det stakk i høyre side av lysken og oppover, og det var av og til vondt i "skambeinet". Bør kanskje høre med legen om dette neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, da ville jeg pratet med legen om det. Mulig han sykemelder deg for en periode, så du får stresset ned litt. Viktig å ta hensyn til kroppen sin ;)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...