Gå til innhold

IKM påskaften, testet i dag..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Tør ikke vise nicket mitt ennå, i tilfelle dette ikke stemmer.

 

Testet med strips fra billigeteste, morgenurin og det er faktisk en svak strek der :-)

 

Tør ikke slippe gleden frem enda. Har to 12-timers skift igjen denne uken, og redd at det skal ødelegge litt. Har vært 5 harde dager med mye løft, bøy & tøy, så langt, men prøver å være forsiktig.

 

Tror dette kan bli den beste påsken ever..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Graviditetstester skal jo tas etter IKM i teorien. Da skal man ihvertfall få klart svar.

 

Men jeg hadde ihvertfall ikke greid å vente... Alt jeg kan si til deg er at du får teste igjen etter IKM. Det ville jeg gjort.

 

Mulig det er andre som vet mer om dette enn meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, jeg skal teste igjen. Har 3 billigeteste, og 1 clearblue liggende, vil ikke sitte uten tester i påsken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...nei, det går ikke! Har alltid en test liggende på lur jeg, slik at jeg alltid har en tilgjengelig :)

 

Har et par uker på meg å kjøpe et par tester til jeg, selv om jeg har en liggende allerede :) Kan tydeligvis aldri få for mange!

 

 

Dumt spm isted forresten, når jeg spurte deg om når du hadde IKM. Det står jo i innleggs-overskriften, hehe. Sittet litt for lenge på pcen nå jeg, tydeligvis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

eg og har ikm 15. tok ClearBlue test i dag og den var veldig veldig veldig svakt positiv. har et eget innlegg om dette.

 

Håper det stemmer for oss begge!!

 

- må si at eg er litt nyskjerrig på hvem du er hihihihihi -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til !!

Krysser fingrene for at du er gravid :o)

gratulerer til deg - du har nok en spire i magen. Den ville ikke ha vist et snev av en strek hvis den var negativ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her var det kun en negativ i dag.. har IKM på påskeaften jeg og..

 

huff..

 

blir helt skrullete av all denne testingen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har 13 tester liggende... :-) IKM søndag eller mandag... kansje jeg skal begynne tidlig :-) Hvor tidlig kan man begynne å produsere det hormonet da? hadde el for en uke siden

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...