Gå til innhold

Hadde dere noen spesielle stikninger/smerter/symtoer i begynnelsen, som du i etterkant tenkte at det måtte komme av at det var to inne der?


Mamsen og lillegutt!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde en god del "mens lignende" smerter i begynnelsen. Men det har jeg hørt mange andre også som har hatt. Det var ikke noe som jeg i etterkant mener jeg burde skjønt at det var 2 der. Men så var det første gang for meg at jeg gikk så lenge som til UL.

Lenke til kommentar

Hei mamsen!!

Jeg hadde mange forsterket symptomer i begynnelsen som jeg i etterkant har tenkt på at det at det kom av at jeg ventet tvillinger...

Jeg var litt kvalm (ikke i det hele tatt i mitt første svangerskap), hadde myr riving/sliting i bekkenet. Ble raskere større denne gangen, men det unnskyldte jeg med at det var andre gang på 2 år at jeg var gravid...

Og sist, men ikke misnst var jeg mye mere trøtt denne gangen enn forige gang.. Hva med deg?

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar

Eg venter ikke tvillinger. Bare håper eg en gang blir gravid med tvillinger :-). Skal faktisk ha ikm på lørdag. Tok en gravidit.test i dag og den var veldig veldig veldig svakt positiv. Har hatt en del vondt i ryggen og mye stikkinger i begge sider nederst i magen..

Tar en ny test på onsdag/torsdag før eg slippe gleden løs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...