Gå til innhold

hjelp, jeg blør :,(


minnimi

Anbefalte innlegg

Har hatt 3 SA alle i uke 6, og nå blør jeg igjen..

:( er 16+1 i dag.. og har ikke hatt noen blødninger tidligere i dette svangerskapet.

er brunlig blod.. er så redd.

hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har selv erfart 3 SA og anbefaler deg sterkt å ta kontakt med lege, hvis du ikke får time hos din egen lege imorgen ville jeg oppsøkt legevakten, eventuelt oppsøkt legevakten ikveld. Og tilslutt ville jeg selv tatt det rolig og slappet av. Det er mange som har blødninger uten at det er fare for SA. Håper det går bra med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blødde flere ganger (bare bittelitt) forige svangerskap. Da lå morkaken foran "åpningen" og jordmor og lege gjettet på at det var årsaken til alle blødningene. Det er faktisk utrolig mange som blør i løpet av svangerskapet så ikke vær engstelig før du har fått sjekket det ut.

Jeg ville alikevel kommet meg til legen og bedt om en UL så du kan bli beroliget.

Slapp av, det er det beste du kan gjøre for babyen i alle fall og er det eneste legen kan råde deg til også. Dette går bra, svært få får problemer så sent som uke 16.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blødd mye i svangerskapet.. Begynte i uke 12 og blødde i en mnd.. Det var skikelig mens-blødning, og det kom en del koagler..

At man blør trenger ikke bety at noe er galt, men for sikkerhets skyld skal man alltid kontakte lege.. Da får du sikkert en ul, for å sjekke at alt er i orden..

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...