Gå til innhold

Blødninger etterpå..


~~¤April baby¤~~

Anbefalte innlegg

Hvor lenge blør dere etter å ha avbrudt svangerskapet? Jeg har nå blødd i 3 uker. Og når kan jeg begynne å telle meg fram til eggløsning? Fra siste blødningsdag?

Noen som vet?

Takker for svar..

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Hei.

 

Jeg blødde i ca 2 uker etter avbrutt svangerskap.

Før jeg reiste fra sykehuset gjorde de en utskrapning, det vet jeg ikke om du har fått gjort.

Grunnen til at de gjorde det var for at jeg ikke skulle blø så lenge, de fjernet alle rester etter graviditeten, slik at livmoren kunne heles raskere. De sa at hvis det ikke ble gjort ville jeg blø lenge. Livmoren bruker veldig lang tid på å rense seg selv.

Det er ikke alltid det er nødvendig, hvis alt kom ut ved fødselen.

Men hvis du ikke har fått gjort dette, og du ikke slutter å bøl, kan det være lurt å sjekke om du skulle ha hatt en utskarpning.

 

når det gjelder å telle seg frem til eggløsning, fikk jeg beskjed om at jeg måtte vente til mensen kom tilbake, og ha en vanlig mens for så å starte på nytt.

 

håper dette hjalp litt.

 

Lykkke til.

 

Lenke til kommentar

Hei Plym. :)

Joda,jeg hadde en utskrapning,greit å høre at det var til det positive.

Jeg spurte legene ang å vente etter en mens før jeg blir gravid igjen,og de sa at det var ikke nødvendig.

Men,at det er det beste for å telle hvor langt man er på vei.Vertfall i min sitvasjon,og i mange andres,for jeg skal inn til UL i uke7-8,og da er det greit å vite når det blir. ;)

Legen sa at det eneste som kan skje,hvis man blir gravid før en mens,er at egget ikke fester seg,og da får mann mens som vanlig,og merker ikke at man har vært gravid engang. Og da blir det jo så man får en mens alikevel. Men,oddsen var veldig god for at egget festet seg før mens å,så vi prøver så snart vi kan. :)

Ulempen er at jeg ikke vet når eggløsningen skjer,siden jeg har blød i 3 uker.. Hmmm.. Lurer på det.

Kan jo kjøpe meg en eggløsningstest da.. ;)

Lenke til kommentar

Hei.

 

siden du har gjennom gått en utskrapning, er det vel bare å vente, og smøre seg med (den berømte) tålmodighet......

 

Å kjøpe eggløsningstest kan jo være lurt.

 

Håper at du blir gravid igjen fort.

Lykke til.

 

Lenke til kommentar

heisann!

 

jeg blødde i 3 uker,det var uten utskrapning,var i 23 uke da. Og på 6 ukers kont,da var mensen tilbake,men d er jo individuelt da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...