Gå til innhold

Til DanieL26

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler du at det er ok å sjekke opp alenemødre her inne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ikke sjekka opp noen alenemødre jeg?

og hvorfor er du anonym?

Skrevet

til hovedinnlegger...

det er nok HAN som BLIR sjekket opp.. Det er lett å lese av innleggene

Er nok mange ensomme kvinner å finne her inne..

Skrevet

hvor er du i fra da DanieL26?

Skrevet

Har du enda ikke funnet ei dame?

Skrevet

nei, de er enten opptatt eller så er de ikke aktuelle

hehe

Skrevet

hehe..trivelig med et mannebein med humor her inne da.Av nysgjerrighet,så lurer jeg på om det finnes bilder av deg her inne?

Skrevet

he he.. den var diskrét.. he he

Skrevet

heisann du :)

jeg har veldig lyst og snakke litt med deg, kansje vi kan finne tonen ;)

men jeg legger ikke ut msn min er for den inholder fult navn...

men går det ann og få din?

klem en som ikke tør skrive under med nick pga jeg kjenner så mange her inne i virkeligheten, litt teit og prøve sjekke opp noen her inne hehe, eller???? :)

Skrevet

Tror ikke dere trenger prøve dere på han, han er nemmelig.................... Sin!

Skrevet

det er helt sant

sorry dere oppi her

ingen bilder og ingen msn

men en skikkelig god påske til alle sammen!

Skrevet

prikk prikk prikk prikk prikk sin

er du forvirra nå? fint

Skrevet

Hihi, i`m made to confuse:)

Skrevet

Nei gi deg a? Ikke så farlig med msn vet du, Jeg skal ikke skremme deg :o) Kan godt innrømme at jeg er døden nær av nysgjerrighet over deg!!! Vær så snill?????? :o)

Skrevet

hei ikke forå blande meg inn her men daniel -26 hva er som er så spennende å henge her inne. er selv alene mor ,men har du barn eller??

hadde ikke hengt her inne viss jeg ikke hadde barn , men det er meg ikke meningen å være ekkel på noen som helst måte..

Skrevet

For et teit innlegg damita, det er nok like spennende for han her inne som for alle andre??? At han er mann har vel ingen betydning? Han er pappa ja, han har delt samvær med barnet sitt. Skjønner virkelig ikke hvorfor du er så negativ?

Skrevet

Det var ikke ment som negativt men jeg bare lurte er lov å spørre ingen fare ved det.... .det er da man får svar også Anonym!! jeg viste ikke att han hadde barn så derfor jeg lurte ...så sorry til deg daniel -26 viss du føler deg bryd over att jeg spurte deg rett ut. er sån person jeg er går ikke rundt gøten..spør heller ..

Skrevet

Du antyder med hele det første innlegget ditt at han ikke har barn. Greit å spørre folk om ting, men det var ikke det du gjorde.

Skrevet

sorry meg men det var ikke deg jeg spør. så jeg forstår ikkehelt forfor du bryr deg så mye. du som legger igjen som anonym.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...