Gå til innhold

Kjennetegn...


KrissyL & Aurora

Anbefalte innlegg

Jeg er 4 dager "over tiden" og håper sååååå at jeg kan være gravid. Hva er typiske kjennetegn?? Brytene mine er kjempe ømme og ganske hovne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei...tenkte om jeg kanskje skulle ta en test i dag. Er bare så redd for å bli skuffet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. kjenner følelsen...

 

ville tatt en test jeg.. for å minsket forventningene mine om ikke noe..

 

du er jo 4 dager over mens, da..

 

det er jo ganske så sannsynlig at du er gravid;-)

 

skyndt deg å ta en test nå, så kommer du og skriver resultatet her inne;-) thihi..morsomt med resultater, vett;-) får oss andre håpefulle til å ikke miste heeeeeelt fatningen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en test da vel.... spennende...!!!

Har du regelmessig mens, så du vet sikkert at du er over nå?? da er det jo håp...

 

Lykke til hvertfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, fire dager over tiden!?!?! *misunnelig* Da MÅÅ du jo teste deg! *krysser fingrene* Si i fra så fort du har gjort det. Symptomer tror jeg vi bare kan dri*e i, noen har jo mange symptomer, andre ingen, men ømme bryster virker jo som et riktig symptom det. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde ikke klart å vente så lenge... Selv om jeg er redd for å få negativt svar blir jeg så ukonsentrert og spent at jeg bare MÅ vite :)

 

Mine symptomer er store, tunge og vonde pupper og en ENORMT god luktesans! I tillegg blir jeg trøtt og uvel om jeg går for lenge uten mat.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe

 

enig.. fokuserer så fælt på disse symptomene at man blir helt tullerusk vetu

 

huff.. lei jeg nå.. Skulle ønske det var lørdag og IKM...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter på jobb å tripper.. dessuten går jeg på do hele tiden for å sjekke at mensen ikke er kommet. Hi hi... Rart at du skrev det med luktesansen, for jeg kommenterte til samboeren min i dag tidlig at alt luktet så rart... (uten å tenke på det som et kjennetegn...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåh, KrissyL

 

du er nok gravid.. kjøp deg en test om du ikke har, ta den i dag når du kommer hjem. Så må du skrive resultatet her inne..

 

krysser fingre for deg... (selv om jeg er ganske overbevist, da..) bruker du å ha regelmessig syklus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg pleier å ha regelmessig syklus. Det kan variere med noen timer fra gang til gang, men ikke noe mer. Nå er jeg kjempe spent... men fremdeles livredd for at mensen plutselig skal komme. Har prøvd i 5 måneder nå så det er ikke så veldig lenge, men jeg er allerede lei. Jeg må innom å kjøpe en test etter jobb! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...