Gå til innhold

Må mase litt mer


mor88venternr3

Anbefalte innlegg

I morgen så skal vi til legen.. I den anledning så lurer jeg på om det for tidlig og høre hjertelyd med doppler.. Har litt lyst til og spørre legen min om vi værtfall kan prøve. Har lest om andre her inne som har hørt hjertelyden veldig tidlig i sv.skapet, og det er liksom litt godt å få en bekreftelse på om det er noe enda.. Var på UL i uke 7 og da så/hørte vi hjertet slå, men mye kan jo ha skjedd på den tiden som har vært i mellom.. Klarer liksom ikke og glede meg for mye enda heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jm hørte det hos meg da jeg trodde jeg var i uke 12, man var da i uke 11! Satt tilbake på ul! Så det skulle nok være mulig :-) Men hun minte meg på at en måtte ikke bli redd hvis hun ikke fant den da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hørte det her også i ca 12, så det er fullt mulig. var student hos jordmoren som sa at det er vel ingen vits i å sjekke hjertelyden så tidlig, jordmora kikka på meg, jeg sa jo vær så snill da. men de sa at det var ikke sikkert de kunne finne den. men det tok 2 sekunder før den hurtige pulsen hørtes tydelig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er mulig å høre hjertelyden i uke 13, men det kan noen ganger være vanskelig å finne den. Så hvis legen ikke vil eller dere ikke finner den må du bare ta det helt med ro - det er ikke uvanlig at det skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal, som de sier over her, være mulig å høre hjertelyden fra uke 13/14 men som et "dårlig" men normalt (tror jeg?) eksempel kan jeg si at jeg er i min 22. uke og har fortsatt ikke hørt hjertelyd. Men jeg kjenner at han turner nå så alt er i orden fordet. Vi er alle forskjellige :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...