Gå til innhold

Amalita+ lillegull


Gjest

Anbefalte innlegg

Har byttet nick fra tromsø,fant endelig ut hvordan:)Alle har så søte nick her:)Er 15+3 i dag.Har vært innom her å sett litt,men ikke lagt inn innlegg.Har du vært til ul?Har ikke fått time enda,litt utolmodig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Snuuppa (hehe, det er jo det typen kaller meg...) og lillesnuupp!

Har ikke vært til ul enda, men det er ikke lenge til. Har fått time på UNN 26. april, så da er det bare drøye to uker igjen! Gleder meg vanvittig mye! Fikk time veldig fort, gikk bare noen dager etter at legen sendte søknad/henvisning til jeg fikk brev med dato.

Var forresten første gang hos jordmor for ei uke siden og fikk høre hjertelyd, det var også stas!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe,d e d min kalla mæ å...Og lillesnuupp siden vi ikke vet hva det blir:)Skal til jordmor 18.april,gleda mæ:)Va hos legen i uke 10,men ikke fått time enda.Må kanskje etterlyse..Er dette din 1.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette er vår første. Var ikke helt planlagt, men vi gleder oss likevel. Har du noen fra før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen fra før.Men gleda oss vældig t å få en liten en:)Dataen er så gammel at alt går så tregt med den,derfor det tar litt tid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så at du spurte etter babywatcher. Har du tenkt å kjøpe en? 1100 var jo litt dyrt, men kanskje en fin investering likevel. Fint å vite at den har det bra der inne, mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veit ikke heilt,syns også det va litt dyrt..Så tenk æ at det e vel ikke egentlig nødvendig,kanskje man bli meir bekymra av det.Men har ikke heilt bestemt mæ...Ringte sykehuset i sted,de har jo ikke fått henvisninga fra legen.Men ho sa det bli i midten av mai.Syns det va litt seint..Har du kjøpt/tenkt å kjøpe babywatcher?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt på det, ja. Ble så opphengt i den artige svosj-svosj-lyden da jeg var hos jordmor. Lå på benken og ristet av latter, holdt på å flire meg ihjel! Det var bare så utrolig artig å vite at der i magen lå det et pittelite vesen m/ bankende hjerte. Visste jo det da, men det ble med ett så virkelig.

Tenkte at jeg først skal få overstått ul, før jeg evnt vurderer om jeg skal kjøpe en babywatcher. Jeg vet jo at det er så mye annet jeg må bruke pengene på fremover, så vi får se om jeg tar meg råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi,gleder meg til å høre svosj lyden:)Det er jo ikke akkurat billig med babyutstyr,arver heldigvis litt og kan kjøpe litt.Må innrømme at æ har kjøpt noe småttisklær,de e bare så søte:)D e jo litt tidlig enda men,men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også vært ute og handla. Tenkte jeg skulle vente med innkjøpene, men på lørdag hadde jeg ventet nok! Kjøpte en liten body og noen smokker. Mye av klærne var litt kjønn-avhengig, jeg kjøper ikke disse enda. Vi har lyst å vite kjønnet - hvis det er mulig å se. Enn dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bestemt oss for å leve i spenning til barnet kommer,men det spørs om vi klarer det:)Tror nok jeg blir å se etter på ul.om jeg ser noe..vanskelig å la være da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hadde jeg bare klart å vente... Men jeg er så nysgjerrig av natur at jeg vil vite! :)

 

Kjønnet spiller ingen rolle, er glad uansett om det blir jente eller gutt. Er klar over at det ikke alltid er sånn at man kan se hva det blir, men dersom de kan se det og er nærmere 100 % sikker, da vil jeg gjerne vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjøøner deg godt!Er å ganske nyskjerrig,så det blir vanskelig ikke å vite.Spiller ingen rolle hva det blir.Har en magefølelse på gutt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og jeg har en magefølelse på jente! Når er din foreløpige termin? Min er 20. september.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tenkt det, men så var det ei her inne som sa at de hadde sluttet med svangerskapskurs i Tromsø. Hun hadde fått høre det av jordmora si. Vet ikke hvor mye det var å lære på de kursene, men det hadde jo vært arti å bli kjent med andre gravide. Få trillevenninner osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kor rart.Det sa de ikke noe om da jeg ringte å meldte meg på,men skulle få nærmere info.i posten når det nærmet seg oppstart.Hun sa det blir de to-tre siste mnd.før fødsel.Kanskje enkelte helsestasjoner har sluttet med det..Det kan jo være mer å lære for våre kjære kanskje enn for oss,tror det kan bli arti og som du si bli man jo kjent med flere i samme situasjon:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men hvis du fikk melde deg på så må dem vel holde på ennå? Finnes det fremdeles flere helsestasjoner i Tromsø? Trodde alle måtte til Torgsenteret etter at de etablerte "Tromsø Jordmorsenter". Er kanskje lite oppdatert, jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er der alle jormødre holder til.Men så vidt jeg vet er det flere helsestasjoner,tilhører langnes helsestasjon,det var dit jeg ringte å meldte meg på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, skal forhøre meg om slike kurs jeg også. Vil jo gjerne være med! Nå må jeg dessverre logge meg ut, typen sitter i bilen og venter på meg. Skal handle! Men vi ses vel her inne, so long! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...