Gå til innhold

merket dere noe?


cecilie stolt mamma :)

Anbefalte innlegg

Lurer på om det er noen av dere som har merket at dere ble gravid. Jeg har smerter i magen, føles nesten som mens smerter. men det er det ikke. er inne i prøveperioden min nå.

Håper noen kan gi meg noen svar.

tusen takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

var bare oppblåst i magen, men ikke gassete. Akkurat som om du har lagt på deg litt og har det ubehagelig og må åpne buksa ;o)

Og litt stikkinger i sida...

 

Fikk aldri menssmerter ....pleier å ha det rett før mensen....

men fikk noen kramper i magen som når man har løs mage og er dårlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh, hebbie;-)

 

det er så godt å lese om symptomene dine.. akkurat sånn har jeg det også.. oppblåst... klarer ikke gå i dongeri... :-s

 

jeg har luft og jeg, da...:-(

 

hehe

 

 

Til hovedinnlegger:

hvor i syklusen er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er overbevist om at jeg merket selve befruktningen sånn når jeg ser tilbake på det. Turde jo selvsagt ikke helt tro på det da, jeg er jo ikke helt skrullete. Var liksom som om jeg fikk "sommerfugler" i magen på den ene siden av magen "der nede". Når jeg ser tilbake på det var det ca ti timer etter at vi hadde sex den gangen som må ha skylda for at jeg ble gravid (hadde sex bare en gang...).

 

Etterhvert ble jeg usannsynlig oppblåst i magen, tror det begynte ikke så lenge etterpå. Og veldig sulten hele tiden (litt nærmere ikm-dagen). Hadde mensenmurringer i dagene før jeg ventet tr og gikk med bind fordi jeg trodde den skulle komme, men det gjorde den ikke.

 

Jeg var ikke aktiv prøver og det var ikke planlagt å bli gravid så jeg tror ikke jeg innbilte meg noen symptomer heller. Nå gikk det ikke så bra da, mistet i uke 10, men vi prøver på nytt om noen måneder.

 

Lykke til! Du skal se kvinnelig intuisjon ikke bare er til å le av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...