Gå til innhold

Ikke bevegelse hittil i dag!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Slo meg nå plutselig, at det er stille i magen! Har spist bra og drukket kald drikke, likevel er det stille. Ellers har det vært mye rabalder der inne den siste tiden. Er 38+5. Kan det være stille før stormen? Når bør jeg ringe sykehuset??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 39+2 og har vært ganske stille her i dag også, men har kjent hun... Hvis du er bekymret burde du kanskje ta kontakt med sykehuset.. sånn for sikkerhets skyld, det er ikke noe gøy å gå rundt å være engstelig for at noe er galt. Har du prøvd å drikke cola? det burde vekke opp babyen din:) Prøv å spis eller drikk noe søtt, og hvis ikke det virker burde du ringe sykehuset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk beskjed at jeg skulle drikke kald søt drikke... helst veldig fort... deretter ligge ned og kjenne etter... hvis du ikke kjente noe innen en time så skulle du ringe....det er viktig å slappe av...noe som selvfølgelig ikke er lett hvis man er engstelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal alltid være på vakt og ta alvorlig at man ikke kejnner bevelgelser. Men vil tro det er stille før stormen ja. LIgger veldig i ro de siste dagene før fødsel. Men drikk iskald søtdrikk og knuff til du får respons. Hvis ikke.. ring jordmor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...