Gå til innhold

tilbake :) endelig..... :)


fruhc80 og Linnea

Anbefalte innlegg

hei hei :)

 

På torsdag kom endelig svaret vi har ventet på så lenge etter 10mnd prøving. den blå streken kom til syne klart og tydelig med en gang.

 

etter to spontanaborter krysser vi fingre og tær for at nurket vårt sitter denne gang, men er veldig optimistiske for har ikke de samme "smertene" nå som jeg hadde de to andre gangene.

 

Ønsker alle andre lykke til og god påske.

 

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så masse med blå strek, og velkommen hit. Denne gangen skal du se spiren klorer seg fast :-) Alle gode ting er tre, vet du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei og velkommen (: det går sikker bra denne gang (:

 

hva slags smerte hadde du før ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei :)

 

jeg hadde kjempe vondt i ryggen, og veldig stikking på hver side, og det hadde jeg fra ikm.

 

har litt vondt i ryggen nå også og stikking, og tror det er vanlig, men hadde veldig vondt forrige gang. Kanskje det også er normalt :) men klamrer meg til tanken at ting er bedre nå :)

 

andre spontan aborten var bare en uke etter ikm, så den la jeg ikke så mye merke til egentlig.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husker deg jeg vettu :)

 

Gratulerer så masse med den nye spira da!! Skal krysse fingrene for dere jeg. Godt at dere er optimistiske!!

 

God påske :o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så flott! Gratulerer så mye! Og håper virkelig alt går bra denne gangen for det fortjener du virkelig! Lykke til :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk takk alle sammen :)

 

kjempe kos å få så mange "lykkeønskninger" :)

 

håper alle har hatt en fin påske :)

 

klems :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye. Dette går bra skal du se :)))

Testet selv positivt 8 april, så vi er ganske så likt i løypa.

Har selv også mistet to ganger, men fikk en liten jente i okt 03, så en abort før, og en etter hun kom til verden. Så jeg er også litt redd for at det skal gå galt denne gangen. For det er ikke bare å prøve igjen for oss, siden alle våre forsøk har vært prøverørsforsøk. Men jeg er optimistisk denne gangen, må jo være det.

 

Ønsker deg lykke til.

Vi følger nok hverandre du og jeg :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk for det, og masse lykke til dere også :)

 

har du blitt gravid uten prøverør nå?

 

jeg har også en veldig god føelse denne gangen, tillater ikke meg selv å tenke for mye på at det kan gå galt, selv om tanken detter inn i hodet innimellom, for da blir jeg bare helt gaaaaal :)

 

gleder meg bare til kulen kommer :)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var prøverør dette også, eller fryseforsøk som dette forsøket kalles.( egg tatt opp fra et tidligere forsøk å så satt inn) 4 søskenforsøk totalt.

 

Jeg tenker nok mye som deg, dette må gå bra. Orker ikke å ta alle sorger på forskudd. Det kan jo like gjerne gå bra dette, å da er da jo dumt å ha brukt masse energi på å være så redd. Men jeg er nok litt engstelig, må alikevel innrømme det. Men jeg krysser det jeg har for at det er vår tur denne gangen.

 

Jeg gleder meg også til kulen kommer.

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, bare klamre deg fast til at det har gått før, og da fikk du en fantastisk datter kan jeg tenke meg :)

 

prøvde dere lenge før du prøvde prøverør?

 

nei, vi skal komme oss gjennom dette vi :) følge hverandre fra tri til tri, og i desember skal våre søte små komme

hihi........gleder meg masse.........blir vår første.

 

har bare to firebente fra før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi prøvde i ett år før vi gikk i gang med prøverør. Litt tilfeldig at vi fant ut at vi nok gå igang med det. Glad for det nå, slik at vi ikke prøvde i mange mange år før vi fikk hjelp.

 

Blir så spennende dette.

Så gøy at det er deres første, blir stas dette :)))

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har holdt på i siden i sommer, og ble første gang gravid i november, men nå bare føler jeg at alt er annerledes :)

 

krysser fingre og tær for meg og deg........

 

gleder meg masse, blir kjempe stas..........gleder meg til jeg er såpass på vei at man kan begynne å kjøpe inn litt ting og sånn, og pusse opp barnerommet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...