Gå til innhold

Hva med Åronlilja


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvordan var det sagnet igjen? Skrives det slik eller som Aaronlilja? Synes det er et fint navn jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Unnskyld meg, men ..... GRØSS OG GRU!!!!! Husk at dette lille mennesket skal hete det i voksen alder også. Ikke at jeg synes det passer en baby heller! Hun vil nok se mange rare ansiktsuttrykk når hun forteller hva hun heter. Folk vet nok ikke helt hva de skal si!!

 

Med vennlig hilsen

Åronlilja Pettersen

???

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh ... har aldri hørt det før, men likte det desverre ikke så godt ... :-/

Hørtes ut som en blomst syntes jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Årolilja er veldig pent og poetisk! Men også veldig spesielt. Tror ikke jeg ville gitt navnet til mitt barn - selv om min førstefødte heter Bendik, så det hadde vært litt morsomt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha!!! Det hadde blitt supert da.. ;) Jeg hadde en nabo som het Bendik da jeg var liten og mamma kallte søsteren hans alltid for Årolilja, selv om hun selvfølgelig ikke heter det..

 

Synes det er et nydelig navn jeg.. Bendik og for den saks skyld..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får assosiasjoner med hester jeg....vet om en hest som het nesten det samme.

Men ellers er det jo et veldig spesiellt og fint navn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med en annen anonym. Grøss og gru!!!

Er ikke så konservativ når det gjelder navn, men syntes "navnet" var lagt, klinger dårlig og høres mer ut som en småby i Sverige...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er fint jeg.. Og det ER jo et navn! Jeg bare lurte på om det virkelig var noen som het det akkurat nå.. Hehe.. Tror du missoppfattet meg litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke et navn som falt i smak hos meg.Tror jeg hadde valgt et navn som var litt mer vanlig heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...