Anonym bruker Skrevet 10. april 2006 #1 Skrevet 10. april 2006 hvem synes denne sangen er til begravelser og uegnet til bryllup? meninger? tror dere mange vil reagere hvis jeg bruker den til å gå til alteret?
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 11. april 2006 #3 Skrevet 11. april 2006 Vi skal ha Gabriel´s Oboe som innmarsj! Den er kjempevakker og jeg synes den passer godt til bryllup. Personlig har jeg aldri hoert den brukt hverken i bryllup eller begravelser, men jeg bryr meg heller ikke om det. For meg blir det riktig i mitt bryllup aa bruke den som innmarsj.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2006 #4 Skrevet 11. april 2006 for meg passer den best til begravelse. Det er jo en flott sang, men jeg synes den er skikkelig trist!
Gjest Skrevet 13. april 2006 #6 Skrevet 13. april 2006 Synes den er nydelig, passer like bra til bryllup som begravelse!
2 herlige gutter ;-) Skrevet 14. april 2006 #7 Skrevet 14. april 2006 hei! jeg spiller en del i kirka, og har ansvar for julaftensgudstjenestene... og da spiller vi Gabriels Oboe, og den er helt nydelig. brukes mye i begravelser, men passer også kjempefint i bryllup. akkurat som amazing grace, den brukes jo i både bryllup og begravelser den også! :-) lykke til med valg! :-)
Anonym bruker Skrevet 17. april 2006 #8 Skrevet 17. april 2006 Vi skal ha den som musikkinnslag under sermonien:) Det er verdens vakreste sang!!!!
dessert Skrevet 18. april 2006 #9 Skrevet 18. april 2006 Vi skal også ha den som innmarsj, den er nydelig uansett anledning!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå