Gå til innhold

Hvor mye er deres andre halvdel engasjert i prøvinga ?????


Chiquita Bananas

Anbefalte innlegg

Min har på nesten på likt med meg hatt gravidsymptomer...

Har vært litt dårlig

fått større matlyst

vondt i brystet

stikkinger i magen

 

Jeg bare ler av ham...er jo bare en tullekopp..

 

Men utenom symptomene hver måned ;op så lærte han seg når tid IKM var og EL....og hvis jeg ikke ville teste meg fordi jeg følte meg sikker på at TR kom...så satte han en graviditetstest veldig iøynefallende når man sitter på do ;o) Og hvis jeg da kom ut og ikke sa noe - så gikk han inn på do for å se om jeg hadde testa. Og hvis jeg også hadde lagt bort testen igjen - så tok han den tilbake !

Og hvis jeg testa og det ble negativt - så kunne han ta dem opp og leke med dem...Sist pp så fikk jeg negativt og fikk vite da på tlf at det kunne være den siste ikke viste riktig....fordi han hadde en gang lekt litt for mye med dem slik at den digitale greia begynte å blinke og han hadde mista den i gulvet så den delte seg....

Han tar brukte negative digitale tester og stapper den i leseren flere ganger !

Og han gikk faktisk og henta den negative testen og demonterte leseren !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe,nå måtte jeg le litt da!! så koselig at han er så engasjert også...

her i huset er det jeg som er mest babysyk og snakker om det stadig vekk,min kjære tar det som det kommer,og blir super gla den dagen spira sitter....

men her i forrige uke fikk jeg beskjed om å sette meg ved siden av han i soffan....han kjente "sparking" i magen...tok opp t-skjorta og jammen så så vi det begge to,magen bevega seg nede på høyre side.....kan tro vi lo godt da......det skjedde flere ganger den kvelden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. ler her jeg sitter jeg og;-)

 

mannen min er engasjert han og ja... helt med!!!

 

Han er overbevist om at det har klaffet den her mnd.. "føler deg på seg" sier han... han er mye mere optimist enn hva jeg er..

 

jeg er evig pessimist..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann er kun engasjert i sengen han.. *ler* Men hvis jeg sier at jeg er litt dårlig en dag, eller sier at mensen er sen.. da spør han med EN gang: "er du gravid?" Det liker jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi.. på ett vis mener han at det her vært "greit" om det ikke hadde klaffet.. for det har aldri blitt så mye på ham som denne mnd... hehe...

 

må le litt av ham og da...

 

De er no bra kos, disse mannfolka..

 

men som sagt: han er helt overbevist han.. det er ikke jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, morsomt! :)) Min kjære er ikke så voldsomt engasjert enda. Tror ikke han helt forstår hvordan det fungerer jeg. *s* Han spurte en del forrige dagen, hvordan syklusen foregår osv. Også mobber han meg hvis jeg har en kul på magen etter jeg har spist, og lurer på om jeg har blitt gravid allerede. *ler* Gleder meg veldig til den dagen vi tester positivt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hahahaahaha..........er det mulig ??

Creeeepy.....

Kanskje han burde gå til jordmor og få UL ;op

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper mannen din har rett rampen_. Blir spennende å høre når det er på tide å virkelig teste. *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne pp så hadde jeg en helt normal periode uten symptomer noe sambo la merke til ...han fikk jo stadig høre alle mine symptomer...

Og sa til meg at jeg kanskje var gravid siden jeg var normal og ikke hadde de dumme innbilte symptomene...

Jammen hadde han ikke rett !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sambo passet faktisk på under EL...

Sist pp så hadde jeg alt dette babygreiene i halsen og sa jeg dreit faktisk i det nå. Han ble jo driiiitsur...

Og hvis jeg ville sove så sa han at han trodde det var puletid fordi det var jo EL periode......

Trodde det var jenta som skulle mase på mannen !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe

 

det samme tror jeg og..

 

i den pp man ikke forventer det, så blir man gravid.. sånn er det for mange tror jeg. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX krysser fingrene for deg !!!

 

Her er litt babystøv også ;op

*******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

 

Nå burde du vel være bra rusta ;o) hehehehe...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe..

 

jeg grabber til meg alt babystøv jeg kan finne jeg..

 

hehe

 

her har det vært sånna t mannen har bare måttet stille opp.. hehe

 

er så kvalm i dag at... så enten så er jeg gravid eller så er det noe annet som er etter meg.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå må du tenke bare positive tanker og tro så hardt du kan på at du kan være det :o) Kanskje det hjelper ;op

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet det :o(

Men du vet aldri - du blir det kanskje når du minst venter det ;op

Hadde absolutt ikke regnet med det denne gangen...var ikke mye initativ fra min side om å bli gravid.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...