Gå til innhold

Kan noen hjelpe? (samme som på 1. og 2.tri)


rampen_

Anbefalte innlegg

Med å få høre noen symptomer? Hvordan dere hadde det helt i begynnelsen, etc?

 

Helt sikkert drittlei av alt mas om symptomer og alle tegn på innbilt svangerskap her inne på, men.......

 

please?

 

 

Kjenner på alt som er og kan være.. til og med noe som ikke er... huff...

 

 

helt tåpelig er jeg, jeg vet det...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Symtomene jeg hadde var at jeg hadde en festeblødning, ellers så var det som jeg skulle ha mensen faktisk. Mensensmerter og ømme bryst...

Alle sa til meg at det var noe helt annerledes følelse da du blei gravid, men hadde samme symtomer da jeg skulle ha mensen, bare denne gangen visste jeg bare at jeg var gravid, siden jeg hadde en blødning før mensen som forsvant.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte å kaste opp nesten med en gang, ja også hadde jeg en utrolig sterk følelse av at det hadde klaffet... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt sterkeste symptom var nok at jeg hele tiden var overbevist om at mensen kom hvert øyeblikk, mao; menssymptomer. Egentlig husker jeg fra alle mine graviditeter at jeg hadde en varm tyngdefølelse nederst i magen.....

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på det når jeg leste det Velve skrev her, jeg hadde sterke menssmerter i korsryggen, i grunnen kraftigere enn vanlig, som vedvarte, og det har jeg ellers bare kvelden før mens :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk og ventet på mensen pga av menssmerter i ryggen. Men mensen kom aldri:) Ble også veeldig trøtt og sliten hele tiden. Og jeg frøs veldig mye i starten. Synes også det var en mer søtlig lukt fra underlivet. Jaja dette var i alle fall mine tidlige symptom:)

 

Håper det har klaffet for deg også da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk kviser ... Var så sikker på mensen at jeg drakk en flaske vin!! ops...

Ellers blødde jeg neseblod og blødde når jeg pusset tennene. Føle meg ikke gravid før etter 8 uker når jeg ble kvalm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine tidlige symptomer var utrolig ømme bryster, svimmelhet og at mensen uteble. Håper det klaffer for deg snart!! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde en sånn rar følelse av at noe var på gang...og hadde endel vondter nederst i maen, men det aller tydeligste tegnet var ekstremt ømme bryster...de var helt klart ikke som de pleide:)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absurd vondt i puppene. tenkte at sånn kan jeg ikke ha det, må gå til lege.. Slo meg ikke at jeg var gravid, for før jeg startet med p-piller hadde jeg også ømme bryster før mens. I tillegg ble jeg litt uggen med tanke på mat, spiste salat, frukt og yoghurt, ikke noe varmt. Tok meg likevel tre dager å ta hintet.. (Og denne graviditeten er PLANLAGT..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en stor klump i det ene brystet, på str med en plomme, sånn ca en uke etter eggløsning, og trodde jeg hadde fått kreft og tenkte ikke at det hadde noe med graviditet å gjøre (enda vi prøvde å bli gravide). Hadde aldri hørt om noen som har fått det, men da mensen uteble og testen viste positiv skjønte jeg at det måtte være en hoven melkekjertel eller noe... Kulen forsvant etterhvert som brystene vokste. Hadde ingen andre symptomer før jeg testet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde mistanke om det fordi mensen uteble, men det gikk først opp for meg en dag kjæresten min og jeg var på kjøpesenter. Jeg var litt sulten og lurte på om vi kunne kjøpe noe enkelt å spise, han snur seg og sier: "Ja, vi kjøper en yoghurt, det er godt." Jeg liker godt yoghurt og kjæresten min regnet nok med at jeg skulle si ja, men jeg bråsnudde meg og sa noe høyt: "Nei, jeg vil ha pølse!" Plutselig bare sto vi der og tittet på hverandre og tenkte nok på det samme begge to, jeg er jo egentlig ikke så fryktelig glad i pølser!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en mini blødning og sterk følelse av at mensen var på god vei...men det kom ikke mer og gikk deretter med mensensmerter i nesten en uke etter det før jeg tok en test som var positiv. Men jeg hadde blærekatarr samtidig som ble oppdaget på legevakten dagen etter den positive testen. Følte at noe ikke var som det skulle siden jeg enda hadde sterke mensensmerter. Mensensmertene forsvant fort etter at jeg begynte på antibiotika. Håper det klaffer for deg snart, det er ikke noe gøy å gå å vente på et barn som er sterk ønsket. Jeg ønsker deg lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...