Gå til innhold

Kan noen hjelpe? (samme som på 1.tri)


rampen_

Anbefalte innlegg

Med å få høre noen symptomer? Hvordan dere hadde det helt i begynnelsen, etc?

 

Helt sikkert drittlei av alt mas om symptomer og alle tegn på innbilt svangerskap her inne på, men.......

 

please?

 

 

Kjenner på alt som er og kan være.. til og med noe som ikke er... huff...

 

 

helt tåpelig er jeg, jeg vet det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei rampen..

 

Ikke så mye jeg kan bidra med. Var litt småkvalm om morgen de 1. ukene, litt ømme bryster og uvanlig trøtt til tider. Ellers har alt godt knirkefritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde så og si ingen symptomer i starten, ingen kvalme, fin form:) Kanskje litt ekstra trøtt. bittelitt smerter i rygg og bekken nå, men det er minimalt. Har vært heldig så langt!:)

 

-venter gutt i juli-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var veldig trøtt og hadde halsbrann dagene etter eggløsning og befrukning:) Ellers.. ømme voksende bryster. og litt kvalm i uke 7 og 8..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Det aller første jeg merket var en rar smak i munnen, litt metallaktig. Deretter mensensmerter (uten mens). Oppblåst mage. Etter noen uker ble brystene utrolig ømme, og jeg begynte å reagere sterkt på lukter og smaker. Og så, sånn ca en måned på vei ble jeg så ufattelig kvalm.....

 

Gikk noen dager over dato for forventet mens før graviditetstesten slo ut, men hadde denne rare smaken i munnen veldig, veldig tidlig. Noen dager etter befruktning drømte jeg forresten noen usedvanlig klare og rare drømmer, om å svømme under vann.. Våkna og gråt, og var HELT, HELT sikker på at jeg var gravid, lenge før symptomene kom. Sprøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...