Gå til innhold

noen som kan hjelpe?


rampen_

Anbefalte innlegg

Med å få høre noen symptomer?

 

Helt sikkert drittlei av alt mas om symptomer og alle tegn på innbilt svangerskap her inne på 1.tri, men....

 

please?

 

 

Kjenner på alt som er og kan være.. til og med noe som ikke er... huff...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg fikk ikke så mange symptomer i begynnelsen, bare at jeg var veldig svimmel! så kom de ømme puppene litt etterhvert, og nå har jeg begynnt å kjenne kvalmen så smått.. men det eneste som pekte mot graviditet var at mensen ikke kom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 6 uker i dag, og har ingen symptomer jeg.

Hvis jeg legger godvilja til så kjenner jeg kanskje bittelitt ømhet i brystene når jeg klemmer på dem, og av og til litt murring i underlivet som når mensen er i anmarsj, samt at jeg har vært litt treg i magen - men det kan være fordi jeg bråsluttet å røyke for en uke siden :-)

Håper på litt mere symptomer snart, ønsker meg nesten bittelitt morgenkvalme - bare for at jeg ikke skal bli så usikker på om jeg virkelig ER gravid...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.... Jeg hadde ingen symtomer i første svangerskapet bortsett fra uteblitt mens, men denne gangen har jeg hatt litt ømme bryster, spesielt rundt brystvortene.... jeg har vært litt uggen, men det har kommet etterhvert.... så er jeg kjempetrøtt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ømme bryster ,litt kvalm, sover mye om dagen og litt murring i korsryggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Symptomene som fikk meg til å ta en test (alle tre gangene faktisk) var:

 

svimmel

trett

god luktesans

ulvehunger ..? (altså at jeg var veldig sulten hele tiden)

 

Dette er symptomer jeg har hatt i uke 4-7 ca. Etter det kom kvalme, dilla på div mat/drikke, tårene triller for alt og ingenting.

 

Sånn har det vært for meg i alle fall! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mitt første svangerskap var det menssmertene og de ømme brystene som vekket størst mistenksomhet. Oppdaget det da i uke 5. Var ikke kvalm, frisk som en fisk.

 

Denne gang oppdaget jeg det i uke 8, og det av at jeg ikke likte kaffe. Har ikke fått ned en sup siden. Heller ikke sjokolade. Jeg som digger begge deler! Og denne gang er jeg kvalm, veldig kvalm...... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...