Gå til innhold

Erfaring med brystpumper?


anni ke n - med ny baby

Anbefalte innlegg

Er det noen som har leid brystpumpe på babyshop? Noen som vet om disse har kraftigere styrke enn Avent og Medela? Lurer på om man kan få ut mer melk med en sånn pumpe med kraftigere motor, og dermed er det kanskje lettere å øke melkeproduksjonen hvis man får tømt brystene helt? Det gjør nemlig ikke Medela pumpen til meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har og Avent,jeg syns ikke heller at den er så bra,har en fra kuvøsen,en handpumpe,hvilket merke vet jeg ikke,men den er kjempe god,fik den da elste jenta blev født

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg fikk antydning til tette melkekanaler og fikk beskjed om å tømme brystene etter hver amming.

Jeg hadde da en manuell Avent pompe som jeg ikke syntes så mye om så jeg leide en elektrisk Medela(?) pumpe på Babyshop.

Etter å ha brukt den i ca. 10 dager fant jeg ut at jeg skulle prøve avent sin på nytt og da tok jeg bort den plastikk(silikon) delen som skulle ligge inntill brystet når jeg pumpet, etter at jeg fjernet den fikk jeg skikkelig vakum når jeg pumpet og jeg synes når jeg omsider fikk Avent pumpa til å fungere skikkelig at jeg får ut like mye som med den jeg leide på babyshopen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...