Gå til innhold

Da drar jeg og tanta på påskeferie...


Hilsen Aud

Anbefalte innlegg

 

TR kom på lørdag og det var egentlig helt greit. Jeg trodde ikke at jeg var gravid, hadde ikke vært særlig aktiv og ante virkelig ikke hvordan syklusen min var. Det var første hele syklus siden jeg sluttet på P-plaster, og var egentlig litt bekymret for at jeg ikke skulle få mensen igjen så fort.

Siden jeg har gått på piller og plaster i åresvis ante jeg heller ikke hvor lang de naturlige syklusene min er. Så når TR kom på dag 29 i syklusen var jeg egentlig gasnke glad for at den viste seg, og det til en noenlunde "normal" tid. Får bare håpe den fortsetter slik og syklusen blir regelmessig.

 

MEN, dette inspirerte jo til en umiddelbar titt i kalenderen, for med en 29-dagers syklus kunne jeg jo finne ut når neste EL er. I alle fall dersom neste syklus også blir på ca 29 dager. Og bingo, neste EL kommer midt i en uke hvor sambo er bortreiset HELE uken. Fy faen så kjipt! Jeg er såååå prøveklar og dette var akkuratt som å trekke et kort med "Du må stå over et kast"...

Vi må selvsagt hoppe til sengs like før han drar og med det samme han kommer tilbake, men det var bare så utgjort dårlig timing at jeg regner med at denne PP blir temmelig bortkastet når det gjelder prøving...

Skulle ønske jeg kunne fremskynde eller forskyve EL denne mnd, så hvis noen har noen gode kjerringråd - så for all del - Bring it on!

 

Så nå drar vi på påskeferie, tanta og jeg!

 

God Påske alle sammen og lykke til med prøvingen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn har jeg det også.... gubben er borte 60 prosent av året så det er mange måneder som vi ikke har en sjanse....drit kjipt!!!!!! samme for meg denne måneden. eggløsning tidligst tre dager etter han drar... søren søren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kris.. hvis el kommer 3 dager etter mannen er dratt så har du en sjans, hvis dere har hatt kos i 2 dager på rad rett før han drar. Jeg ble gravid med kos 3 dager før el sist.. Det er sånn man får jentebaby ;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for håpet, men det kan hende jeg har enda senere eggløsning også.. alt ble jo kluss denne månende. begyte å blø litt på dag 22, men ikke ordetlig før dag 25... jeg som pleier å ha 27-28 stabilt... Nå må det skje noe snart..

 

blir spennende med deg nå Loise77 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...