Gå til innhold

Kjeder meg....


H med en prinsesse+ en i magen

Anbefalte innlegg

Sitter på jobb og kjeder meg... Klarer ikke å få gjort stort... Er stille pga. påsken, så eneste jeg klarer å gjøre er å sitte her inne og lese og lese... klarer ikke å konsentrere meg om stort annet. :) Hva driver dere med da, dere andre som er her inne nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kjeder meg jeg også! jobber egentlig med en skoleoppgave,men det er så kjedelig!!! sitter å leser over alt innpå disse sidene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjeder meg også...prøver å få gjort ting...Men det er begrenset for hva som kan gjøres da.....

 

Har sittet og tenkt på å legge ut flere innlegg for å engasjere folk her inne....må få igang litt aktivitet. Jeg hopper mellom flere forum uten at det skjer noe !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme situasjon, desverre..

 

jeg og tuppa på 3 er hjemme alene mens mannen er på jobb.. hun ser på Pippi og jeg sitter på daten.. jeg er rastløs og rydder og vasker klær.. skal støvsuge snart..

 

 

har lyst til å dra på IKEA men.. kommer til å bruke masse penger som jeg ikke har.. selvfølgelig..

 

ææææsj..

 

kjeder meg..

 

drittvær er det også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja, sleng ut noen innlegg Hebbie, så vi kan få litt å engasjere oss over, så kanskje tiden går litt fortere :)

 

Her er det ikke dårlig vær, derimot strålende påskevær som gjør det hvertfall helt feil å sitte inne på jobb...! Men, en skal vel ikke klage. Snart er det fri for meg også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja.. legg ut innlegg.. som mange kan svare på, slik at det blir litt aktivitet her inne;-) hihi..

 

kjeeeeder meg....

 

og kjenner på alt jeg kan ha av symptomer.. hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er stille på min jobb også. Jeg sitter her og venter på pasienter.. Det er visst ikke så mange som trenger røntgen bilder i dag gitt.. Jaja. ikke verst å ha betalt for å sitte på pc..*ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes jeg merket symptomer sist uke jeg, men nå er alt borte, utenom ømme brystvorter, men det er jo ikke unormalt for min del før tr. Begynner å tro at alt bare var innbilt... Åh, blir gal av ventingen, og jeg som nettop har begynt! Jeg må nok ut og kjøpe meg litt mer tålmodighet snart... Og når man kjeder seg går jo tiden bare såååå sakte i tillegg...

*argh*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitter og leser fødselshistorier inne på babyverden.no.. som om jeg ikke tenker nok på dette fra før.. hehe

 

nå begynner jeg seriøst og kjede meg her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du kjeder deg veeldig... :) Gå inn her www.freewebs.com og lag din egen nettside-gratis! Jeg var såvidt inne på den i går kveld og det ser ganske enkelt ut. Har laget meg profil, så jeg skal begynne så snart jeg kan... Her kan man jo lage de fine sidene til lille spiren som forhåpentligvis snart sitter... :) Og du som har en liten en fra før kan jo begynne med henne. :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å høre at det ikke bare er meg som sitter og kjeder meg foran pcen.. Sitter her og liksom skriver skoleoppgave. Kjedelig! Sniker meg innom her ofte og leser og svarer litt, hehe. Mye gøyere det!

 

Sol og fint vær ute, naboen som sager ned trær som treffer sønnen sin bil, hehe... Mer moro blir det ikke på en mandag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaahaha.......er det mulig !!

glad jeg ikke er sønnen som får en fin overraskelse i dag ;op

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det kom mer enn et par riper i bilen da... men utrolig tidig å se treet bare falle rett oppå bilen, hehe :) Lurer på hva sønnen sier ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... må le litt da..

 

over disse naboene .. hihi

 

og så godt å vite at det er flere enn meg som kjeder seg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg kjeder meg er det en fin ting å være en extra potteplante i vinduet og se på hva naboene driver med :) Mye rart her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihihi.. ja, det er etfint tidsfordriv....

 

nå har jeg akkurat lekt spøkelse med min datter på 3 år;-) litt bedre likevel enn å sitt å kjenne på symptomer som sikkert er innbildte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier meg enig i det :)

 

Er på en måte glad jeg ikke er mellom EL og IKM. Blir gal av å vente!! Har som sagt EL til helgen, så etter det begynner jeg vel allerede å bli utålmodig..

 

Når er din IKM da, rampen? Og andre sin IKM som er her og kjeder seg:) Min blir vel i ca i uke 17/18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...