Gå til innhold

Mannen min og jeg er noen løgnere...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Må bare fortelle dere noe, mannen min og jeg har løyet til alle våre venner og familie osv... Vi sier nemlig at vi ikke vet hvilket kjønn vi får, men det vet vi.... Har angret veldig på dette, for det er så innmarri ekkelt hver gang det blir snakk om det.. Kjenner at blikket mitt flakker, når jeg hører jeg kommer med mine fraser om at det er så spennende å ikke vite!! Vi har nemlig to av samme kjønn fra før, og venter nå da.. ei lita prinsesse :). Fikk det for oss at vi syntes dette var så stort og privat på en måte at vi ville holde det for oss selv, men nå som fødselen nærmer seg så gruer jeg meg til å fortelle at vi har visst hele tiden... Måtte jo liksom være med på den der at det er så spennende å ikke vite, og enn om det blir jente!!!?? Huff, kanskje vi aldri skal innrømme at vi faktisk visste?? Hva synes dere, tror dere vi blir tilgitt???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok mange som har tatt en spank en :). Et vennepar av oss løy om type kjønn når de visste det skulle komme gutt sa de jente. Hadde jente fra før. Men det ble totalt mislykket. Alle hadde jo innstilt seg på gutt. De trodde alle skulle bli overasket men vi følte oss bare lurt. Det synst jeg var verre.

Hadde jeg vært dere hadde jeg ikke sagt at dere har visst det. Like greit. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke tenkt på det...det er deres valg om dere vil dele denne nyheten eller ikke...Syntes ikke dere trenger å si at dere har visst det hele tiden, og om dere velger å fortelle det, syntes jeg folk må respektere at dere vill ha det hemmelig...:o) klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg tror heller jeg hadde sagt at vi vet men at vi vil holde det for oss selv...synes det blir litt det samme med navn...alle maser om navn men jeg vil ikke si det før det er helt sikkert...

Er jo litt teit å gå å lyve om det synes jeg da...bedre å være ærlig og si at det er noe dere vil holde for dere selv så kan de være spente helt til fødselen og dere kan ha ren samvittighet...

Men det er meg da;) Er enig i at dere skal få lov til å bestemme om dere vil si det selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke noe vits i å fortelle folk det nå.

 

Vi sa før UL at vi ville vite, men at vi ikke kom til å fortelle det til noen. Jordmor så det ikke på UL, og mange tror nok at vi lyver nå når vi sier at vi ikke vet. De er velig obs på at vi kaller babyen "han", og spør om det blir en han. De tror vi forsnakker oss, men noe må man jo kalle de...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

greit nok at jeg er kristen altså ;-), men dette er det lov til å lyve om... fok skal du kunne holde seg for gode til å spørre og grave så mye.

 

du kan smile lurt når du har jenta di på fanget å si : aprilsnarr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke for å starte en religoinsdebatt altså, for all del,måtte bare kommentere at løgn har jo ikke noe med kristendom sånn sett og gjøre....det er jo mer med normale etiske retningslinjer å gjøre.

Bare fikk det til å høres ut som om man kristne lyver mindre enn andre fordi de er kristne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...