Gå til innhold

Blir aldri kvitt kvalmen!!!!


Haldis84 har fått Christopher

Anbefalte innlegg

Jeg er så sliten og lei. Er konstant kvalm, kaster opp hver dag. Mareritt asså... Jeg er 14 uker på vei nå, men det virker som det aldri vil ta slutt! Første svangerskap var som dans på roser forhold til det her. Noen som er i lignende situasjon? Får sånne akutte kvalme bøyer et par tre ganger om dagen pluss at jeg går og er uggen hele tiden. Leser om så mange som fråtser i mat og har DEN apetitten. Mens jeg må bruke en halv dag på å klare å komme på noe som jeg muligens kan få trøkt i meg. Huff og huff.. Dette ble veldig klagete, men det er et ork asså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Jentene tar skjønnheten fra mora" sa svigers te meg =)

 

Min første var gutt og eg va i knall fine form hele tiden, hadde bare halsbrann.

 

Min andre var ei jente hadde ALT med henne. Kvalme og oppkast, symtomer på svangerskaps forgiftning og diabetes (men hadde det ikkje), halsbrann, kraftig bekken løsning allerede fra føste ukene.

 

Min tredje, som er nå. Venter gutt. Litt kvalm og hodeverk i starten. begynner og kjenne det i bekkenet. er i uke 22 ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra uke 5 - 15 spydde jeg daglig, fra uke 5-11/12 9-10 ganger daglig.. så det kan være ordentlig ille ! Idag er jeg 18+0 og sliter fortsatt med kvalmen, frem til uke 15 ca var kvalmen her HELE tiden, men nå er den her 2-3 ganger daglig. Så det er bedre, og blir bedre, men huff så slitsomt mens det pågår !

 

Håper det roer seg hos deg snart !!!

 

Klem klem !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 17 i morgen, og er fremdeles kvalm.. Ikke for å ta motet i fra deg, men for noen av oss er det sånn å gå gravid.. :)

Jeg kaster heldigvis ikke opp lenger, og spiser så og si normalt..

Vi må nok bare leve med det, og trøste oss med at etter ni mnd. er det garantert slutt.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 18+1 og jeg har vært kvalm hele tida. Begynte ikke å spy før i uke 9, men siden da har jeg vært kvalm, spydd og hatt halsebrann... Nå har jeg hatt er par gode dger så nå håper jeg det går over. Men jeg var hos lege i går og hun sa at jeg kunne få noen tabletter mot kvalme, som de bruker på sykehuset, hvis ikke jeg blir bedre. Husker dessverre ikke hva de heter. Men de burde du sjekke med legen! Det er grusomt å være så sliten og dårlig at man ikke kan glede seg!

 

Lykke til;:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff vet hvor slitsomt det er. Spyr fortsatt her (uke 20), men energien er bedre og jeg kan saktens leve tilnærmet normalt igjen nå. Var kjempe dårlig frem til uke 15 ca og spydde døgnet rundt. Man venner seg faktisk litt til det med å spy og være kvalm - utrolig nok! Trodde ikke noe på det når andre sa det til meg, men det er ikke så tungt som før. Takler det litt bedre nå.

 

Vet det er vanskelig å tro på, men det kommer nok bedre tider for deg også!

 

Akupunktur var til god hjelp for meg!

 

God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...