Gå til innhold

orker ikke tanken på mat....:-(


Gjest

Anbefalte innlegg

hei alle sammen...

Jeg er en av de som sliter med den berømte kvalmen... uke etter uke, tipper uke 12 i dag, og håper det gir seg snart!! Det eneste som hjelper er å spise så og si hele tiden...., men orker ikke tanken på mat. Ingenting smaker, og alt vokser i munnen...blæ.. Det eneste jeg klarer å få ned er ting jeg egentlig ikke har godt av.... magen slår seg vrang, blir som en ballong.... Nå er det nok altså, blir skikkelig deprimert av dette jo.. Noen som kjenner seg igjen?? Gleder meg til å få LYST på mat igjen... men når???

Føler meg som ei skikkelig "sutrekjærring", men det er jo det jeg er om dagen....:-)

God påske til alle sammen!!

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Stakkars deg! Føler med deg... Hadde det sånn de første fem-seks mnd... MEN jeg klarte å få i meg frukt, pent skjært opp i båter ferdig servert av sambo ;)) Ellers vet jeg ALT om å ikke få ned noenting omtrent, og at alt får magen til å vrenge seg, og alt kommer opp igjen :((( Men det går over!!!! Enda det ikke føles sånn... Eneste tipset jeg har er å prøve alt... Og gjøre som du gjør, spis ofte ;)

 

Lykke til videre :) Og til oss er det bare å sutre... Been there, done that :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...