Gå til innhold

HJELP! noen som vet?


MammanTilGullene

Anbefalte innlegg

Babyen har plutselig begynt å sparke veldig lite. Hun har vært kjempeaktiv hele tiden, men siden lørdag har det bare blitt mindre og mindre. I dag har jeg nesten ikke kjent noen ting. Har førsøkt alle gode råd for å få henne til å våkne, men ingenting hjelper.

Jeg skal ringe til legen min i telefontreffetiden som er fra halv ett, men er redd hun ikke kommer til å ta meg alvorlig. Hva skal jeg be om?

Jeg er 26+2 i dag. Andregangsfødende. Har ikke vært "hysterisk" tidligere i svangerskapet.

Husker ikke helt hvordan det var sist. Bør jeg be om å få henvisning på føde pol?

Er CTG registrering den beste måten å sjekke barnet på? Tror ikke jeg vil føle meg særlig trøstet bare av å høre hjertelyden hos fastlegen. Jeg merker jo en liten bevegelse nå å da, så jeg vet jo at hun lever...

 

Vær snill å svare noen av dere som har opplevd det samme. Hva gjorde dere/legene deres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis legen ikkje tar deg seriøst, ringe du te legevakten og sier du ikkje kjenne liv. Då komme du mer eller mindre fort inn og får UL.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk skal dere ha jenter.

Jeg ringte rett på sykehuset. Begynte å grine i telefonen, så da ble det fort orden i sakene:-)

Skal inn på føden i halv 4 tida.

Fikk snakke med vakthavende lege og allting. Det går nok bra nå.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...