Gå til innhold

shopping i Danmark??


Kathy me prinsen

Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Lurte bare på om noen viste om noen kjekke plasser i danmark ein kan shoppe til den lille babyen eg??

Om det er noen babykjeder som er store i Danmark?? Som f.eks babysam ( he he einaste eg vett om:) ) Eg har tenkt te å handle alt fra stellebord te klær te brystpumpe...( noen som vett om d egentlig vil svare seg?? hørt at me kan få d opp te halv pris der nere)

Håpa d e noen som kan hjelpa meg :)

 

Ha ein fortsatt fine mandag folkens:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bor i Danmark. Men jeg kan ikke si noe om prisene siden jeg jo ikke vet hva ting koster i Norge. Men du kan jo ev spørre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel forresten si at babytøy kan du få veldig billig i store butikker som feks Bilka og Føtex - er vel noe ala OBS i Norge. Der har de gode og billige merker og ofte salg. Jeg bor i Århus og her er det også gode bruktbutikker med kun baby/barneklær og utstyr. Ellers er det jo et hav av designer butikker hvis man vil ha noe som er litt spesielt - men dog dyrt. Kjenner ikke andre byer, men regner med at de største byen har noe tilnærmet det samme utvalget.

 

Babysam kan du vel ev. finne priser på babysam.dk.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok tusen takk for bra svar:) men vett du om det er noen flere en f.eks babysam eg kan finna på internett...litt kjekt å se på ting før eg reise nedover:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kathrine!

 

Denne siden har masse linker til baby/barnebutikker i Danmark:

 

http://www.b-a-b-y.dk/

 

Klikk på indkøbsguide, så kommer du til alle kategoriene du kan velge mellom.

 

Blir sikkert kjekt med ferie og shopping til babyen i Danmark... Sjøl satser me på billig ferie her heime (dvs låne hytte av mor og far), og heller handle her, og nettet...

 

Ha ein knall påske!

 

Hilsen Siri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempe flott:)

 

Tusen takk for goe hjelp fra dokke begge:)

Ska nok bruka den siste linke mye for å sjekka priser og sånn :)

 

Ha ein super flotte Påske....kosa dokke masse ( må lesa i heile påsken eg :( )

 

Hilsen Kathrine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved at i aalborg er der en babykæde der hedder kære børn også, og den er rimelig stor. Tror nok man sparer en del i DK, hvis man køber lidt mere. Du finner den også på internet, tror addressen er kaereborn.dk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...