Anonym bruker Skrevet 10. april 2006 #1 Skrevet 10. april 2006 Det nærmer seg veldig nå, og jeg vil så veldig gjerne overraske mannen min med en flott morgengave. Problemet er at jeg ikke aner hva jeg skal gi ham. Han er veldig kresen, egentlig, så det er ikke lett å finne på noe. Hadde ternkt litt på solbriller, men det har han allerede kjøpt selv, mansjettknapper har jeg nylig gitt ham og klokker kjøper han selv. Hva er igjen da?? Skal jo være noe varig, personlig og fint... Trenger tips! Fort.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2006 #2 Skrevet 10. april 2006 hva med å ta en tur til en fotograf å få tatt litt personlige bilder av deg selv som du putter i album og gir til ham? sikkert en litt dyr gave, men han setter helt sikkert pris på det
Anonym bruker Skrevet 10. april 2006 #3 Skrevet 10. april 2006 Mannen min er ivrig fisker, så det blir noe fiske utstyr. Vet han kommer til å sette veldig stor pris på det. Har ikke mannen din noen hobbyer?
It's all about me Skrevet 10. april 2006 #4 Skrevet 10. april 2006 Det min skal få i morgengave er meg. Det er både noe varig, personlig og fint ) Forventer ikke noe selv heller. Etter at han lovet å leve resten av livet med meg dagen i forvegen er alt komplett for meg uansett.
mamma-til-nr.3*29.07.høygravid Skrevet 12. april 2006 #5 Skrevet 12. april 2006 Vi giftet oss i helgen og jeg hadde kjempe problemer med å finne morgengave til min mann. Han har liksom alt og er ikke interessert i smykker og sånn. Men han er veldig glad i fotball og spesielt Liverpool, derfor kjøpte jeg en orginal drakt til ham med hans etternavn på ryggen. Kjøpte også noen fine joggesko som han kan bruke til vanlig. Han ble kjempe glad. Dette er egentlig ikke noe tips, bare en deling av min erfaring. Lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 12. april 2006 #6 Skrevet 12. april 2006 Jeg driver og lager en fin scrap-book med bilder og alle mulige slags småting som vi har tatt vare på igjennom alle år som minne fra alt mulig vi har gjort sammen. Konserbilletter, postkort, resturant regninger, tørket blomst.... I tillegg skal jeg kjøpe et smykke, ei gullplate som de skal gravere et bilde av oss to på. Mer personlig kan det jammen ikke bli!
Anonym bruker Skrevet 12. april 2006 #7 Skrevet 12. april 2006 Kanskje et dumt spørsmål, men hvordan lager man en scrap-book? Hva kjøper man - og hvor?
Lis67 Skrevet 12. april 2006 #8 Skrevet 12. april 2006 Da vi giftet oss ønsket jeg meg at vi ga hverandre et dele-hjerte i gull til hverandre i morgengave. Med en litt tykk gull-lenke er det blitt vårt kjæreste smykke, som vi begge har på oss hele tiden, i tillegg til gifteringen.
3b@rnsmor-30* Skrevet 13. april 2006 #9 Skrevet 13. april 2006 jeg fikk laget et halssmykke til min mann. en gull-plate. så han har et kjede som ingen har maken til. de satte på en diamant, også graverte inn forbokstaven hans. det ble kjempefint, og han ble veldig glad. men det kosta litt penger da.. ellers synes jeg det forslaget med å gå til fotografen og ta bilder av deg og gi han var en koselig gave da!
Anonym bruker Skrevet 13. april 2006 #10 Skrevet 13. april 2006 Flott med smykke, men min mann vil garantert ikke bruke noe smykke, og da blir akkurat det litt feil, Utrolig vanskelig å finne det perfekte. Lettere i gamle dager, da slapp damene å gi morgengaver. He,he, likestillingen har sin pris :-)
Anonym bruker Skrevet 13. april 2006 #11 Skrevet 13. april 2006 Kjøp et fint album, et helt vanlig et med blanke ark, til i lime inn i, fine penner, kantsaks og pynteklistremerker. Bare slipp fantasien løs og lim inn alt du kommer på, med små tekster, og dikt om du vil. Det er bare det å pynte opp veldig et album. Lykke til! De har scrap-book ting på de fleste bokhandlere, f.eks. Notabene har stort utvalg, med egen seksjon for dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå