Gå til innhold

Til alters...

BarniHodet og enihverarmkrok

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem skal dere gaa sammen med opp til alteret?

Vi har ikke helt bestemt oss enda, opm jeg skal foelges opp av pappa eller om jeg og samboeren min bare skal gaa opp sammen..

Hva skal dere gjoere jenter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal følges opp av pappa. Har egentlig vært en vanskelig avgjørelse fordi vi kun i de seneste årene har hatt kontakt. Alternativet hadde vært min eldre bror - men, har altså bestemt meg for at pappa skal følge meg. (Har ikke spurt ennå da, men regner med/håper han sier ja)

Skrevet

Jeg skal gå sammen med samboeren min

Skrevet

Jeg skal gå opp alene med barna først hånd i hånd. :o)

Skrevet

Jeg er i den situasjonen at jeg har en far som er så sjenert av seg, og slettes ikke vil gå opp kirkegulvet på den måten igjen. Han har gjort det en gang, sier han, og skal aldri gjøre det igjen (det var selvsagt da han giftet seg med min mamma).

Dermed var da det store spørsmålet hvordan vi skulle gjøre det. Samboeren min har veldig lyst å stå der oppe og vente på meg, så da var det å finne noen andre til å gå opp sammen med meg (har ikke noe lyst å gå alene oppover kirkegulvet). Tenkte en stund på det, og kom frem til at jeg jo alltids kunne høre med min yngste bror (han er ca 4 år yngre enn meg). Han trengte ikke lange betenkningstiden, og svarte ja, så da var det i boks! :) Jeg ble kjempeglad da han sa ja til å gjøre det. Det lettet utrolig på trykket her ;)

Skrevet

Jeg skal følges opp av pappa. På klassisk vis. Jeg synes det er mest romantisk når brudgommen står ved alteret og venter. Mer spennende sånn!

Skrevet

jeg skal gå opp med pappaen min, jeg er den eneste jenta.

akkurat det vil gjøre pappaen min så stolt og rørt at den oppgaven hadde jeg aldri tatt fra han.

er jo spesielt å "gi" jenta fra seg på bryllupsdagen.

der gir han videre ansvaret til min fremtidige mann til å ta vare på og gi meg den kjærligheten og omsorgen som pappa har gjort i alle år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...