Gå til innhold

Så var jeg tilbake her...


Kassi 3 gull

Anbefalte innlegg

Så er jeg altså her igjen…

 

Vet ikke om noen her husker meg, men jeg skrev noen innlegg i februar om hvor glade vi var for at vi skulle bli foreldre på nytt. Det gikk ikke som vi håpet og vi mistet den lille spiren vår i 7.uke. Vi ble først forespeilet en vanlig SA hvor legen sa at kroppen så ut til å ordne opp i dette av seg selv. Så, etter en rutineoppfølging, fant legen at HcG-nivået hadde steget og jeg ble sendt videre til sykehuset samme dag. Der ble det konstatert et svangerskap utenfor livmoren og to timer senere lå jeg på operasjonsbordet. Det var en tøff opplevelse, ikke minst psykisk…

 

Nå har vi kommet litt ovenpå igjen og har valgt å se fremover. Kroppen er tilbake i normalt gjenge og vi har nok en gang våget oss inn på disse sidene…

 

Det føltes godt å ”fortelle” om hva som skjedde med oss – jeg ser jo nå at det er mange som har opplevd det samme…

 

Ønsker dere en riktig god påske alle sammen – dere hører nok mer fra meg her inne 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Utrolig trist å høre at dere mistet den lille...Hjelper på å få fortelle om at man mistet. Er jo ikke sikkert det er så mange av ens nære venner/familie visste om graviditeten enda, så da er det godt å få sagt det her, og få tilbake melding fra andre med liknende situasjoner..

 

Vet dessverre litt om hvordan du har det..Har selv ikke gjort noe kirurgisk, men har mistet i uke 9 for ca 2mnd siden... Kroppen min er "i gjenge" igjen også nå:) Så vi beg vår første pp til helgen. Ønsker deg all lykke til med prøvingen igjen!

 

God påske!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for innlegget ditt Pineapple! Det er hyggelig med tilbakemeldinger.

 

Så trist å høre om din opplevelse også - det er virkelig vondt når det står på. Men det er godt å se at kroppen omstiller seg raskt, og at man da kan prøve igjen når man føler seg klar for det.

 

Vi "høres" her inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist å høre !!!

Ønsker deg lykke til videre og håper spiren kommer fort til deg !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så kjekt å være tilbake her etter en slik opplevelse, skulle jo helst vært inne på 1. eller 2. trimester....

 

Jeg er også inne her etter SA (i uke 11) det skjedde 6 mars og nå er TR tilbake på plass så nå er jeg klar for å prøve igjen.

 

Mannen min jobber mye om våren og bor en og en halv times kjøring fra meg når han jobber, så jeg er spendt på hvor mye prøving vi rekker. Håper at spiren sitter snart både for deg og meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, så trist at du mistet. Jeg mistet selv i sa i forrige uke (var i uke 5), og var inne for siste blodprøve i dag. Antar at kroppen ordnet opp selv, for tok en graviditetstest i dag og den var negativ, så hcg-nivået har sunket...

 

Håper vi snart får full klaff alle sammen her inne :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så uffattelig vondt. Dere har vært gjennom en tøff periode, ikke minst kroppen!

Mistet selv i november så jeg vet hva det vil si. Det var i en SA da, men følelsene går jo ut på det samme.

 

Ønsker dere masse lykke til:-)

 

God påske til deg også:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist å høre.

Jeg håper dere får det til å klaffe igjen så fort som mulig.

 

Føler med dere, lykke til videre

 

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist å høre Kassi! Godt at dere får snakket om dette, og nå føler dere "fit for fight" igjen. Håper det går fort å få en liten spire på plass igjen, og at den kommer seg på rett plass denne gangen!!

Krysser fingrene for at alt går bra neste gang!!!

 

Stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...