Gå til innhold

Ang. min døde bror...noen? Kimby eller noen andre?


annri 71 Mamma til 3.

Anbefalte innlegg

Leser at du Kimby kan si noe om mennesker som er falt bort, og tenkte jeg ville spørre.

 

Min eldste bror tok livet sitt da jeg var 20 år, han var da 32 år. Vi ble ikke ordentlig kjent før i voksen alder pga. aldersforskjellen, men han var den eneste i familien som sa med ord at han var glad i meg.

 

Sorgen var stor da han døde. Han skøyt seg hjemme hos oss (bodde hjemme på den tiden), jeg var heldigvis på tur den helgen og var ikke hjemme. Bare 14 før skuddet sa han til meg at han aldri kom til å ta livet sitt (mamma var redd for det).

 

Min far, bror, søster, noen kamerater og jeg bar kisten hans på begravelsedagen. Det var tøft...

 

Har drømt mye om han gjennom alle disse årene, med spørsmål om hvorfor gjorde du det?

Den siste gangen jeg drømte om han var for 1 år siden. Da møtte jeg han på en golfbane, grå i håret, og han fortalte meg at han visste at jeg hadde fått en vidunderlig gutt og at jeg hadde giftet meg. Han var trygg på at jeg ville få det bra.

Da jeg våknet var jeg helt rolig.... ikke noe triste eller skremmende følelser.

 

Lurer på om han er rundt meg....oss. Jeg liker å tro at han er det, men vet ikke.

Ser du han?

 

Han er født 17.03.59

Han døde 28.06.91

 

Jeg er født 08.02.71

 

Setter utrolig stor pris på om du tar deg litt tid, men vil ikke mase.

Har lenge ønsket å spørre om dette, men har ikke helt turt før nå.

 

Stor hilsen fra...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir det for vanskelig? Skjønner det, men hadde satt pris på en mld hvis det var det...så skal jeg ikke mase mer.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er ingen spådame...men uansett mener jeg at hvis man føler en ro over seg..føler at den avdøde er klar over at du har det godt.. Så er det sånn det er:) Det er i allefall det som virker best å tro på,og å holde seg fast ved.

 

For når noe føles rikitg,er det det.

 

Synd ingen av di du vil ha svar av tar seg tid,men di svarer nok snart.

 

M.v.h Stella (forresten også f.17.03)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at jeg egentlig burde la det ligge.... og at jeg bør være fornøyd når jeg føler en sånn ro. Men selv etter så mange år, så savner jeg han helt forferdelig. Blir litt fristet av spådamene her...kanskje noen "ser" noe...eller kanskje ikke.

Hele historien helt forferdelig tragisk.... kanskje det er litt for tungt å ta opp.

Men uansett....jeg bør nok la det ligge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I think you should trust your own instincts, women have great intuition, there are many questions you can answer by just relaxing and listening to yourself. i believe that our loved ones do watch over us, just picture him happy, everytime you think of him picture him happy and soon you will smile when you think of him :) try to think of the future :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...