Gå til innhold

Dere med IKM 15.-påskeaften.....Når tester dere?


Mamsen og lillegutt!

Anbefalte innlegg

Reiser på ferie onsdag/torsdag. Vil teste før det. Kanskje i morgen?

 

Dere da? Når tester dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei mamsen,

Jeg reiser også på ferie på onsdag, og har veldig lyst til å teste før det.. Lurer på om jeg skal teste på onsdag morgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en test liggende. ClearBlue. Klarte ikke å tenke på at den bare skulle "ligge" der. Så selvfølgelig lokket testen meg til å ta den. OG VET DERE HVA: Den var veldig veldig veldig svakt positiv. Ca sånn som det bildeC, i bruksanvisningen. Og eg skal ikke ha mensen FØR 15.No ble eg glad. Tørr ikke slippet gleden helt enda. Tar en ny test onsdag/torsdag før eg reiser på fjellet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har ikm den 16 april.. kommer nok til å vente til dagen, skal ikke reise vekk.

 

Så spennende mamsen!!! en strek er no en strek.. så jeg sier no gratulere!! :) skal se etter innlegget ditt på tirsdag når du skriver det med stor skrift!!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojojoj!!! En strek er en strek, det har jeg også hørt! :) Så moro! Jeg velger å vente med å gratulere deg til onsdag jeg, men krysser fingrene. Nå kommer nok ikke jeg til å klare å vente heller, tester på onsdag før jeg reiser. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer mamsen....

 

så moro..

 

jeg testet også i dag.. klarte ikke la være.. ingen antydning til strek en gang...:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende tider dette her ja.. Kan ikke bare den onsdagen (torsdagen) kommer snart, så eg kan få dobbelt sjekke! :-)

 

* Håper dere andre også får + eller II

* Ikke - eller I

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojsan, du er nok gravid:-)

 

Krysser fingrene for en ny test:-)

 

Jeg hadde ikke tenkt å teste før etter påske, men tror neppe jeg klarer å vente lenger enn onsdag/torsdag morgen.

Skal reise bort på torsdag og kommer hjem 15.04.06 Først etter at apoteket er stengt. Har nemlig ingen tester liggende.

Testoman vettu, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sgt sweetie

 

Eg kan ikke ha tester liggende i huset uten å bruke de. Hadde tenkt å vente til onsdag. men tenkte hele tiden på den testen som lå der....

Så klarte ikke eg å holde meg og testa hehihihhe.

 

Men ble veldig svakt positiv - ble velidg overraska. så for meg minustegnet, siden ikm er på lørdag..

 

Du kan kjøpe de derre CB (clearblue) det står på pakken at de kan brukes tre dager før du skal ha mensen. LYKKE TIL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpe meg også en test i dag! Men vet ikke om jeg klarer å holde meg unna den! Sluttet på p piller i januar og har hatt to mens siden.. TR kom etter 43 dager nå, men håper det har stabilisert seg sånn at TR skal finne sted på lørdag.

 

Det er nok for tidlig å teste for min del.. men jeg vet ikke om jeg klarer å la være.. He he.. Hvor lenge er apotekene åpne i påsken? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei mamsen!!

Ikke for å drepe glede. Håper virkelig du er gravid igjen! Men jeg teste jo posetiv (en svak strek) en uke før IKM... Men nå rundt IKM så testet jeg 2 tester og begge var negative... :( Så jeg er nok ikke gravid igjen... Men skjønner da ikke hvorfor jeg har så vondt i puppene... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...