Gå til innhold

grrrr....oppgitt....syteinnlegg!!


Gjest

Anbefalte innlegg

Er så utrolig oppgitt over den hersens kroppen min som IKKE fungerer som den skal.... Har ikke hatt mens på over et halvt år, og dermed ingen EL. Og det er sannsyneligvis pga at det herens p-plasteret jeg brukte i fjor....

Føler liksom at jeg bare går her uten at det er sjans om for at det skal skje noe. Nesten ingen vits i å ha sex (forstå meg rett), blir jo ikke barn allikevel!! Nå skal jeg gå her i et halvt år til, før legen evt vil gi meg Pergotime (da har vi prøvd i voer 1 år) . Blir så frustrert!! Har jo leste maaange innlegg om folk som har brukt mange pergokurer uten å bli gravid- føler at jeg bruker opp tiden min på å gå her uten at det skjer en dritt. Har en nydelig gutt på nesten 3 år, selv er jeg midt i 20-årene- så alderen min er jo enda forholdsvis ung, MEN vi vil ha søsken til gutten vår før han blir konfirmant!

 

Dette ble masse klaging, men i dag er en skikkelig blåmandag!!! Ser for meg at lillegutt blir enebarn for alltid...:( Får tru det blir likar i mårra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er helt utrolig!! Jeg har fått mensen!!! Ihvertfall noe som kan likne!! Litt uvanlig å rope hurra for det her inne kanskje, men hos meg er TR velkommen nå!! Kanksje derfor alt var så svart tidligere i dag??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg ville bare si at det er faktisk mulig å bli gravid uten mens..!

Venninna mi begynte å gi opp da hun aldri fikk mens, og alle rundt henne ble gravide. Hun hadde da ikke hatt mens siden juni ifjor, etter at hun sluttet på spiral. Jeg fikk henne faktisk til å bestille en legetime, men før hun dro dit så tok hun et test. Som faktisk ble positiv!

Det viste seg da at hun var 13 uker påvei, utrolig nok!! :)

 

Er ikke sikkert dette gjorde humøret ditt noe bedre, men jeg måtte bare fortelle:)

 

Så det må være håp uansett!!:)

 

Lykke til da!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...