Gå til innhold

Hei cec26...kunne du se litt på dette?


annri 71 Mamma til 3.

Anbefalte innlegg

Har blitt spådd her inne en gang før, men jeg ville gjerne at du så litt på det samme....hvis du har tid.

 

Mannen min og jeg prøver å få nr.2, har prøvd i halvannet år nå. Ble gravid i januar, men mistet i mars. Lurer på om du ser noe graviditet på meg snart.

 

En annen ting er økonomi og jobb. Vi er begge arbeidsløse, men vi søker og søker. Min mann har nettop levert en søknad nå som vi er litt spente på. Dessuten holder han på med et musikkprosjekt, men det går litt tregt. Vil det ta av?

Jeg har begynt så smått å lage ting som jeg selger, men der også går det sakte.....bør jeg holde ut litt til?

Med dette kommer den dårlige økonomien....vært helt elendig det siste halvåret. Vil den bedre seg snart?

 

Vi har også et drømmehus vi har tegnet. Og lurer på om det vil bli realisert noengang. Vet at det selvfølgelig kommer an på økonomi, men allikevel.

 

Har et litt vanskelig forhold til foreldrene mine også...

 

Min mann er født 20.03.78

Jeg er født 08.02.71 kl.14.10 (Sånn ca.)

 

Håper du kan svare meg :-)

 

Stor hilsen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøver igjen, jeg. Havnet så langt ned..... :-/

Er ikke meningen å mase, bare si i fra hvis det passer dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) Først vil jeg se at jeg ser penger på dere.. i hvilken form er jeg usikker på, men det er en større sum som vil komme.. dette ligger frem i tid..JEg føler at kroppen din trenger å slappe av, er du sliten? har du lite energi om dagen?... det virker sånn, og derfor så fungerer ikke kroppen som den skal, jeg ser ikke noe galt på dere, og jeg ser flere barn.. føler at dette skjer iløpet av dette året.. altså at du blir gravid.. Får opp en jente? ser desverre ikke noe jobb på deg med dt første.. tror du kommer til å forsette en stund til med det du gjør nå.. tror du også syns det egentlig er greit... økonomien vil ikke bli noe særlig bedre før disse pengene kommer, men dere vil få tider med bedre økonomi...:) Om dere kommer til å få drømmehuset er jeg usikker på, dette lgger ihvertfall laaangt frem i tid.. men jeg ser flytting på dere så det kan være det:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen cec26..

 

Først og fremst, tusen takk for at du tok deg tid til meg. Det satt jeg utrolig stor pris på.

Skvatt litt da jeg leste svaret ditt....var mye som stemte.

Som f.eks at du føler at jeg er sliten. Har følt meg sliten, tiltaksløs, og har hatt lite energi i lang tid.

Det har tatt på å ikke bli gravid, jeg har stresset litt med det. Og siden september 05 har det bare gått nedover med økonomien og det har vært mye motgang. Dette har tæret noe veldig. Vi var innvolvert i en bilkræsj på den tiden, og siden mannen min jobbet kveld 6 mil unna måtte vi hele tiden jage etter å få lånt bil, så vi fikk inntekten hans. Til slutt orket han ikke mer og sluttet etter jul. Siden vi kolliderte med en fangetransport som mener at vi har skylda tar denne saken tid. Har til og med anmeldt han som kjørte...vi har bevis for at vi var i vår egen veibane. Kommer til å kreve erstatning, kanskje det er denne pengesummen du ser? Vet at vi også har litt skattepenger, etterbetalinger og feriepenger tilgode.

Men det har over det hele vært mye mas med dette med bil, og jeg er trøtt på det. Pengeproblemer har også ført til vanskligheter i forholdet, vi som omtrent aldri har kranglet, bjeffet ved den minste ting. Det har også vært andre ting i forholdet som har vært vanskelig, men vi er flinke til å kommunisere og vi har det veldig fint nå.

 

Jeg trives med å være hjemme om dagen, men savner noe å gå til.....være litt mer delaktig i samfunnet. En deltidsjobb hadde vært fint. Men det er også deilig å være tilstede for sønnen vår....til og fra barnehage, lage middag osv....sånne ting som man sjelden får tid til når man jobber full tid.

 

Jeg har en nabo som er healer, og hun nevnte etter en veldig sterk følelse hun fikk om meg at jeg ville bli gravid igjen innen 6 mnd tid.....med en jente. En annen har også spådd jente (på vei i august). Det viser ringen også....:-) Det er skremmende hvor like disse følelsene er.

 

En annen ting.....hadde du hatt mulighet til å sett litt på det andre innlegget jeg har på siden her ? Om min bror....som gikk bort for mange år siden?

 

Uansett...tusen takk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...